האמנתם שאחרי הפרידה של שיר אלמליח מבעלה, אלרואי כהן, הדוגמנית תשנה את הסטטוס ל"רווקה לוהטת" במהירות הבזק? אז זהו, שלא. חודשים ארוכים מאז שהליידי והכדורגלן לשעבר נפרדו, בתום עשור ארוך של זוגיות, אך השניים עדיין לא מצאו את עצמם רוקדים (בנפרד!) על מדרגות הרבנות. כעת, באדיבות TMI כמובן, הסיבה האמיתית לכך שהתהליך לא הושלם נחשפת.


למרבה הצער, כשזה מגיע לגירושים של בני זוג ללא ילדים או נכסים רבים משותפים, הפרידה נעשית באופן מהיר יחסית והופכת לרשמית במהרה. עם זאת, במקרה של כהן ואלמליח העניינים הסתבכו, כיוון שהדוגמנית בנתה לעצמה קריירה בינלאומית עמוסה בעידודו ותמיכתו של בעלה בנפרד, שבמהלך השנים המשותפת יחד הפך למנהלה האישי, זאת עד לפרידתם.

לא רווקה, עדיין. שיר אלמליח (צילום: גורן ליובונצ'יץ')
לא רווקה, עדיין. שיר אלמליח (צילום: גורן ליובונצ'יץ')

מקורביה של הדוגמנית הלוהטת מגלים כי פניה לשלום, כך שכוונתה לסיים את הנישואים במהרה ולהתקדם - אך כהן מצדו מקשה על ההליך שנעשה איטי ומסורבל. על פי יודעי דבר, הדוגמנית מעוניינת לזרז את ההליכים לכן העבירה לא מעט הצעות לפשרה כספית עם כהן, מהן בחר להתעלם או לפסול על הסף.  למרות התקופה הלא פשוטה שחווה אלמליח בהליך המשפטי מול בית הדין הרבני אותו היא מנהלת, כפרזנטורית חברת "אקספוז", שיר הגיעה לבחור חזיות לפני ימים ספורים באחד מסניפי הרשת - זאת כשחיוך גדול על פניה.

מצטיידת? שיר אלמליח (צילום: אלירן אביטל)
מצטיידת? שיר אלמליח (צילום: אלירן אביטל)
"יש כזה בסמול?". אלמליח והחזיות
"יש כזה בסמול?". אלמליח והחזיות


אלרואי כהן בחר שלא להגיב
לדברים עד לשעת פרסום הידיעה. 

עורכות הדין לורי גייזלר וכוכי וייסמן, המייצגות את אלמליח, מסרו בתגובה: "ראשית אנו מצרות על כך שמר כהן מחליט לנהל מאבקים משפטיים באמצעי התקשורת. מרשתנו שומרת לעצמה את הזכות לנהל את ענייניה המשפטיים תוך פנייה לערכאות המשפטיות אשר כידוע חל עליהם חיסיון. יחד עם זאת ולגופן של הטענות, אין למר אלרואי להלין אלא על עצמו וזאת בשל העובדה כי בטרם ננקטו הליכים משפטיים כנגדו נעשו אין ספור ניסיונות מצד מרשתנו להגיע לידי הסכמות בנועם, למצער בוחר מר כהן להתנהל בדרך סחטנית, אשר אינה מכבדת ואינה ראויה בלשון המעטה. עוד יובהר כי אין בכוונת מרשתנו להיכנע לכל סחיטה ובכוונתה למצות עם מר כהן את הדין".

שיר אלמליח ואלרואי כהן, בזמנים הטובים (צילום אינסטגרם)
שיר אלמליח ואלרואי כהן, בזמנים הטובים (צילום אינסטגרם)