ג'וני דפ כבר גילם מגוון דמויות באינספור סרטים במהלך הקריירה הארוכה שלו, אבל על סרט כזה ממשי לא נראה שהוא אי פעם חלם. "ג'ק ספארו" האגדי בן 53 נישא לשחקנית היפהפייה אמבר הרד (30), לפני כשנה ,אבל לא לקח יותר מדי זמן עד שמסמכי הגירושים הוגשו. הרד, החלה את הליכי הפרידה יומיים אחרי שאמו של השחקן מתה, ולאחר מכן טענה שבמהלך כל הנישואים שלהם דפ היה אלים כלפיה מילולית ופיזית, כשהיה מצוי רוב הזמן תחת השפעת סמים ואלכוהול. עכשיו, יש גם הוכחה.


בימים הטובים, כשהיא עוד הייתה נוגעת בו. אמבר הרד וג'וני דפ (צילום: גטי)
בימים הטובים, כשהיא עוד הייתה נוגעת בו. אמבר הרד וג'וני דפ (צילום: גטי)


התדמית החדשה של השחקן בעל הפנים הרבות אולי לא הסתדרה לחבריו ולבת הזוג שלו לשעבר, ונסה פאראדי, שאף טענה שהוא "אדם רך, שלא יתקוף אישה בחייו" - עם זאת, בסרטון חדש שספק דלף או הודלף על ידי סביבתה של הרד, דפ תועד כשהוא מאבד את העשתונות במטבח ביתם. בווידאו, השחקן זורק בקבוק וכוס יין, בזמן שאשתו האחרונה מצלמת אותו בחשאיות.



על פי הדיווח של אתר הרכילות ההוליוודי TMZ, הסרטון צולם הרבה לפני שהרד התלוננה על האלימות של דפ כלפיה, או שהופיעה בבית המשפט עם חבורות על פניה והוציאה נגדו צו הרחקה. בסרטון, הרד המפוחדת שואלת את בעלה אם הוא שתה יותר מדי יין ומנסה להרגיע אותו והתנצלה על משהו, שככל הנראה כלל לא עשתה. עם זאת  דפ ממשיך לאבד את זה, משליך את הכוס על הרצפה ותוקף אותה ואז מנסה לחטוף ממנה את הטלפון בחוזקה.

לצערם של תושבי ארצות הברית, שלא כמו בארץ - הסרטון לא יוכל להתקבל בבית המשפט כראיה בתיק, בגלל העובדה שדפ לא היה מודע שאשתו מצלמת אותו. אבל זה בהחלט ראייה נוספת שיש לאמבר להציג לעולם, בניסיון להוכיח כי אינה משקרת.

סיפור אהבה שנגמר במהרה
סיפור אהבה שנגמר במהרה