הלו, אדל, זו באמת את? הכוכבת בעלת הקול הענק מופיעה בכל שבוע במדינה אחרת במסגרת סיבוב ההופעות העולמי הרחב שלה - כך שאחרי שחרשה את אירופה (תשאלו את בר רפאלי, דניאל מורשת או נדב בורנשטיין שראו אותה ממרחק יריקה), הדיווה הבריטית הגיעה לארצות הברית. עם זאת, לא כל רוכשי הכרטיסים שציפו לראות אותה באמריקה יהנו מהאישה והקול הגדול - שהחליטה לבטל הופעות, כי היא חשה ברע.

כולם רגילים לראות את אדל מאופרת, מסורקת ומתוקתקת אבל הלילה (חמישי, שעון ישראל) פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון חושפני במיוחד. למה? כי היא לא רק נטולת איפור, גלאם או כובע שיסתיר את שיערה המדובלל, אדל נראית פשוט שונה לחלוטין. הזמרת, שהתבאסה מאוד על ביטול הופעה בפיניקס שבאריזונה, בקשה סליחה באופן אישי מהמעריצים שכבר רכשו כרטיסים וציפו להגיע לראות אותה צווחת על במה. כלומר, ביקשה בקול חלוש.

לא עלינו. אדל (צילום: צילום מסך, אינסטגרם)
לא עלינו. אדל (צילום: צילום מסך, אינסטגרם)


מזל שזה לא קרה בהופעה בישראל...
מזל שזה לא קרה בהופעה בישראל...

"היי לכולם, בעיקר כולם בפיניקס, אריזונה. אני לא אוכל לבצע את ההופעה שלי הערב, ההופעה השנייה שלי כאן. אני באמת באמת מצטערת", אמרה בקול צרוד, " הייתי מצוננת במשך כמה ימים וניסיתי להתגבר על זה. עשיתי אתמול הופעה ואהבתי את זה - אבל דחקתי בעצמי קצת יותר מדי, והצינון גובר עליי". עוד המשיכה ש"כפי שאתם יכולים לשמוע, גם אם הייתי עושה את ההופעה היא לא הייתה כל כך טובה. אני ממש מצטערת לאכזב אותכם... ניסיתי לשיר כל הבוקר ולחמם את הקול אבל שום דבר לא עזר".

אי אפשר להאשים את אדל, שלא נוהגת לבטל את הופעותיה בקלות ראש. לאור ההצלחה העצומה של היא זוכה בשנים האחרונות, הכרטיסים לשואו נחטפים כמו לחמניות חמות, היא תמיד יוצרת קשר עם הקהל ובאו]ן כללי לא מאכזבת. הפעם, המעריצים נאלצו לבטל את התוכניות שלהם לערב, הגברת השמנה לא תשיר.



 

A video posted by @adele on


 

A photo posted by @adele on