זוכת העונה השישית של "האח הגדול", טל גלבוע, נעצרה כבר מספר פעמים בחייה - במסגרת הפעילות שלה למען זכויות בעלי החיים וכנגד אכילה של מזון מן החי. עם זאת, נראה שגם היא לא היתה מוכנה למעצר האחרון שחוותה על ידי משטרת ישראל, ממנו שוחררה רק לפני שעה קלה.
 
היום בצהריים (רביעי), פורסם בפרופיל הפייסבוק הפרטי של גלבוע, שהיא מקימת "החזית הישראלית לשחרור בעלי חיים" ו"פרויקט קירות שקופים", כי הסתבכה עם רשויות החוק. כאשר הייתה בדרכה לחשוף התעללות קשה ועוולות בלול תרנגולות, נעצרה והובלה לתחנת משטרת כפר סבא. 

הדבר, הוביל את חבר קרוב בשם רועי, לפרסם בשמה ברשת ש"זה הגורל של מי שנחשד כחושף עוולות בישראל. טל עצורה עכשיו במשטרת כפר סבא על קשר לתיעוד ההתעללות הקשה והמחלות הרבות שהתגלו בלולים... כמו כן דורשים לבצע עלייה חיפוש גופני בעירום ללא כל עילה סבירה לכך. היא מסרבת להטרדה המינית הנוראית הזאת", קרא לעזרה של חבריה של גלבוע, שככל הנראה שהתה במעצר באותם רגעים. 

הסטטוס הזועק בפרופיל של טל גלבוע (צילום מסך)
הסטטוס הזועק בפרופיל של טל גלבוע (צילום מסך)

כאשר מערכת TMI פנתה לתגובת משטרת כפר סבא, הגיבו כי "האירוע קרה זה מכבר כמו גם חקירתה, שכבר הסתיימה". 

מאוחר יותר, גלבוע עצמה התייחסה לאירוע וכתבה ברשת שאכן שוחררה. "כל ערוצי התקשורת הפונים אלי עכשיו לאחר שהעלו כותרות מבישות ושקרניות, לא, לא תקבלו בלעדיות, לכו תשאלו את המשטרה, גם כך אתם טוענים שהם אמרו שנעצרתי על מעשה מגונה. לכו תאמינו למשטרה", כתבה. "עברתי פיסוק רגליים בכח כאשר אני אזוקה, על מה?", והוסיפה ש"יש בידי את סעיף העילה למעצר".

ממשטרת ישראל נמסר מאוחר יותר, כי "החשודה הוזמנה לחקירה באזהרה לאחר שנחשדה בביצוע עבירות של היזק לרכוש והסגת גבול. החשודה התבקשה לעבור חיפוש על גופה בידי שוטרת לפני תחילת החקירה. לדאבוננו, בחרה החשודה לנצל מעמד החקירה לביצוע פרובוקציה מיותרת במהלכה אף חשפה פלג גופה העליון בפני שוטר ושוטרת שהיו בחדר החקירה. החשודה התמידה בסירובה לביצוע החיפוש ולשוטרים לא נותר אלא להודיע לה על מעצרה. אין לנו אלא להצטער שמעמד חקירה באזהרה המתבצע על פי חוק הופך לזירת השתלחות ופרובוקציה שכל תכליתה להפריע לביצוע החקירה תוך ניסיון לקושש כותרות".