לילה בלי כוכב. אחרי שהשבוע שודרה סוף סוף הכתבה של חיים אתגר על יהודית באומן, שגרמה לחצי מתושבי המדינה לפעור פה בהשתאות ולבדוק אם גם עליהם הוטל כישוף, התקשר בן הזוג האוהב שימי תבורי לליאורה, מומחית בעלת שם עולמי בענייני התבורי'ס והראשונה שחשפה את הסכסוך בין הזמר ובאומן לבין ילדיו, כדי לדרוש צדק עבור אשתו הטרייה ולסגור חשבון עם מגיש הטלוויזיה.
 
"אני לא ראיתי את הכתבה, אבל משמועות של אנשים שהוא לכלך ולכלך, ולא מפסיק ללכלך החיים אתגר הזה, אז רציתי לנצל את ההזדמנות שיהודית לא לידי, מאשימים אותה בכל, לא ישנתי כל הלילה והחלטתי להגיב על האדם הזה", פתח שימי.

חיים אתגר הוא אחלה בחור.
"אז למה הוא בא אלינו הביתה לעשות שלום ואז מלכלך ככה? ליקק לי את התחת בבית שלי, ביקש לעשות את הכתבה ואחר כך יצא עלינו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות לבקש ממך סליחה אם פגעתי בך. בגלל שיהודית זורמת איתך, אז אני רוצה שתכתבי על השקרים של האדם הזה שנקרא חיים אתגר, שלא עוזב את האישה הזו, את אשתי, ולו לרגע, ועשה תחקירים כאילו שעשתה משהו רע למדינת ישראל. כל מה שהוא משדר, הכל מהרוע לב שלו, מקנאה. תמיד כשהייתי עולה לשיר, הייתי רואה בעיניים את הקנאה, גם בתוכניות שלו. חצי מדינה מתקשרים אלי ומתפלאים איך הוא כותב דברים כאלה על יהודית, איך הוא מנצל את המשפחות". 

שימי תבורי ויהודית באומן עם אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)
שימי תבורי ויהודית באומן עם אביבה תבורי (צילום: אביב חופי)


"בן אדם שבא אלי ואומר לי שהוא רוצה לעשות שלום ובסוף עושה מלחמות בין המשפחות. מלחמות בין האחים שלה, בינינו, בין הילדים שלי. הוא זה שגורם לכל המצב, לא עוזב אותנו. אל תגידי לי שהאדם הזה טוב, כי האדם הזה רע. האדם הזה צריך להעיף אותו דחוף מהטלוויזיה, אין לו לב. מסכסך בין משפחות, היה אצלנו ולא מתבייש. השם הזה חיים אתגר, צריך להעיף אותו מהתקשורת. מתקשרים אלי מכל העולם ואומרים שרואים על הפנים שלו שהוא שונא ספרדים, כנראה. זה לא אני אומר, זה אנשים שכותבים לי וליהודית בפייסבוק. לא אוהב את עדות המזרח כנראה, מה היא עשתה לו, האישה הזאת? מה הוא רוצה מהחיים שלה? תכתבי כל מילה שאמרתי. היא ביקשה ממנו שיוריד את הכתבה והחתן שלה אמר לו 'תסתכל אחורה איפה שאתה הולך', הוא לא איים".

זה איום, שימי.
"אז הוא עשה את זה מעצבים, הוא לא התכוון לזה. מישהו הרביץ לו? הכה אותו? יהודית לא ידעה מזה בכלל, לא הייתה לה ברירה במשטרה, הפחידו אותה השוטרים. אם לא תגידי ככה וככה תיכנסי לבית סוהר, מסכנה, כולה רועדת, עם אסתמה, משתעלת להם בפנים. אז היא אמרה, אבל יש לנו את ששי גז והוא מטפל בעניינים האלה. מה הוא עושה מזה רעש? בגלל שאנחנו מזרחים? בגלל שכואב לו הלב?".
 
אני לא חושבת.
"את לא חושבת, אבל הציבור חושב אחרת ממך, מאמי. ככה כותבים לי אנשים. את מכירה קצת את יהודית, יש לה לב טוב, גידלה לבד ילדים, בחיים לא הייתה במשטרה, בחיים שלה, לא לחקירה ולא לבדיקה. הוא רוצה להרוס משפחות שלמות?".

איום? שימי ובן אל תבורי (יח"צ)
איום? שימי ובן אל תבורי (יח"צ)


בפרומו ראו שהיא מדברת עם אחד הבנים שלך.
"בסדר, מעצבנים בן אדם פועל. הם קיללו אותה".

הטענות צריכות להיות גם כלפי המשפחה שלך, לא רק כלפי חיים אתגר.
"נכון, בסדר. אבל חיים אתגר אמר שיעשה שלום, אז למה הוא עושה בלגן? אני בגלל זה לא מדבר עם הילדים שלי, בגלל שהם קיללו ועשו את מה שהם עשו. אני לא אומר שהילדים שלי קדושים. את מבינה? אבל הוא זה שמחמם את כל האווירה. די, מה אתה רוצה? לך תקים משפחה, תכיר אישה ותתחתן איתה".

הבנתי שהוא במערכת יחסים ועומד להתחתן.
"תהיי בריאה ותפרסמי הכל".

אתגר, רוצה להטיל תגובה? 

"לא מגיב".

לא מגיב. חיים אתגר (צילום: רפי דלויה)
לא מגיב. חיים אתגר (צילום: רפי דלויה)

ושנייה אחרי שליאורה מנסה לסגור את המדור בעונת המלפפונים המשמימה, היא מקבלת שוב דיווח חם מתבורי-באומן. השניים דוחים את מסיבת החתונה שלהם (על כך קראתם לראשונה אצל ליאורה באתר TMI), ובמקביל החליטו לתבוע אישית שתיים מהמרואיינות לכתבה של חיים אתגר ב"אנשים". מדובר בשירה רומן סויסה ובבטי רוקאווי, שיצאו בכמה התבטאויות שלא נשאו חן בעיני יהודית ושימי, לשון המעטה.
 
שימי: "בימים הקרובים יקבלו השתיים, ולא רק הן, מכתב מעו״ד מתן שוק על דברי הדיבה והשקרים והרוע שהן הפיצו. הכל מקנאה. על כל דבר שנאמר והוא דבר שקר האנשים שידברו ייתבעו. לא נוותר לאף אחד. לא מכיר את שירה, מכיר את בטי. כל מי שידו הייתה במעל ישלם".

יהודית באומן, מה תוסיפי? 
״שירה סויסה, אני מבינה ללבך שחייך כשלו ושכל זה בא מקנאה חולנית ביותר. מצאת קורבן של לשון הרע, יצר הרע. בחיים לא ביקרת אצלנו בבית. חייתי בבית בריא וגדול עם ארבעה חדרים, כולם מוכנים להעיד שילדי גדלו בחום ובאהבה. את ובטי מצאתן קורבן, ואתן חוגגות. אני מאמינה שהאמת תצא לאור ושאתן תחזרו בכן מהשקרים. לא פגעתי בזבוב, תתביישו לכן, בשם אלוהים שבשמיים, הוא יעשה צדק".

שירה, תרצי להגיב?
״לא קראתי את תגובתה של גברת תבורי-באומן אבל אני עומדת מאחורי כל מילה שלי. מאחלת לה כל טוב בזוגיות החדשה".

רוקאווי, בטי בום?
"אין תגובה".

עו"ד מתן שוק, איזה שוק, הא?
"אין תגובה".

התובעים. שימי תבורי עם יהודית באומן (צילום: אביב חופי)
התובעים. שימי תבורי עם יהודית באומן (צילום: אביב חופי)