בנות, למרבה צערכן, מייקל לואיס שוב תפוס. האיש והקוביות, הדוגמן שהוא שחקן, הרקדן שהוא שורד במיל', מתפקד בתקופה האחרונה על תקן גבר מאוהב - במישהי שעובדת בצמוד אליו כבר למעלה מחודשיים. בת מזל? אם אתן חובבות של הטיפוס המסוקס, יש לכן את כל הסיבות לקנא.

לואיס בילה את מרבית זמנו בתקופה האחרונה בחזרות לתפקיד בהצגת הילדים החדשה בכיכובו "מלך הג'ונגל" - שעלתה לבמה לקראת תקופת החגים. ממש כמו בסרט רומנטי הוליוודי, כשהגברבר בילה זמן ממושך בחברת צוות השחקנים כשהוא בביגוד מינימלי, לואיס יצר חברויות טובות, כשאחת מהן הפכה לרומן (יהודה ונינט מאחורי הקלעים, מישהו?) שגרם לו להתגבר על האקסית (שבעצמה מטפחת זוגיות עם דוגמן אחר). מאז, לבו שייך לאישה אחת ויחידה.



מי בת המזל שתפסה את הוומנייזר? מדובר בשחקנית התיאטרון שמככבת לצדו בהצגה המדוברת, רויטל זלצמן. השחקנית והזמרת האדמונית מבוגרת מלואיס בן ה-29 בכחמש שנים, אך פער הגילאים לא מהווה מכשול לאהבה בין השניים, שלאחרונה הפכו את הצגת הילדים לרומן למבוגרים בלבד. הצמד החדש, על פי מקורבים, בילו זמן ממושך יחד אך "הייתה משיכה כבר מהרגע הראשון שנפגשו", כך שעל  פי יודעי דבר זה היה בלתי נמנע שיטפחו זוגיות מרגשת. מייקל תפוס, חזק.