מתברר שהיום העצוב שעבר על הוליווד אתמול (שלישי), בגלל הידעה הגירושים הצפויים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי אחרי 12 שנות זוגיות כמובן, לא היה כזה עגום. תראו כמה בדיחות צצו ברשת על הפרידה שהדהימה את העולם - כמעט כולם בכיכובה של לא אחרת מאשר אשתו לשעבר של השחקן, ג'ניפר אניסטון. קוראים לזה ק-א-ר-מ-ה!

בראד פיט עם ג'ניפר אניסטון, בימים הטובים ההם (צילום: Getty images)
בראד פיט עם ג'ניפר אניסטון, בימים הטובים ההם (צילום: Getty images)

על פי השמועות מהעשור הקודם, פיט עזב את אניסטון אי שם בשנת 2004, חמש שנים אחרי שהתחתנו, בגלל שהתאהב בג'ולי על סט הצילומים של הסרט "מר וגברת סמית'". בעוד שבראד אישר בהמשך שבאמת נדלק על אנג'י, הוא לא אמר שום דבר על בגידה, חוסר נאמנות או כל שמועה אחרת שנגעה למשולש שלו עם ג'ני וג'ולי באותה תקופה. מאז, העולם נחלק לשני מחנות: ה"חברים" שתמכו בג'ניפר (אתם) מול חובבי בראנג'לינה (כלומר, בעיקר בני משפחתם).

כבר לא! פיט וג'ולי (צילום: Getty images)
כבר לא! פיט וג'ולי (צילום: Getty images)


בחזרה לעתיד, ספטמבר 2016: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מתגרשים? שמועות על בגידה (שלו) או מחלוקת על חינוך הילדים? למרות שאניסטון (שנבחרה לאחרונה לאישה היפה בעולם. מה תגידו על זה?) כבר נשואה מחדש לשחקן הלוהט ג'סטין ת'רו ומעדיפה שלא להתייחס כלל לאקס המיתולוגי שלה ואשתו (עוד רגע לשעבר) היפהפייה, המעריצים ברשת דאגו להבהיר מה לדעתם היא חשה ברגעים אלה ממש. קורע? ממש!