כנראה שלא מדובר בשבוע המוצלח ביותר בחייו של בראד פיט: קודם פרידה מאשתו אנג'לינה ג'ולי, אחר כך האשמות בבגידה שלו יחד עם השחקנית מריון קוטיאר וכעת - דיווחים על חקירה של הסטאר ההוליוודי בחשד להתעללות בששת ילדיו המשותפים עם ג'ולי. מה, פיט הוא אב אלים? הלם!

הדרמה ההוליוודית שמעסיקה את כל כלי התקשורת מאז אמצע השבוע, מגיעה לשיא חדש עם דיווח של אתר הרכילות האמריקני TMZ על כך שפיט נמצא תחת חקירת משטרת לוס אנג'לס והמחלקה לרווחת הילד בעיר. החשד: פיט נהג באופן אלים כלפיו ילדיו, מילולית ופיזית, מה שבסופו של דבר הוביל את לג'ולי להגיש ימים ספורים אחר כך את הבקשה הרשמית לפרידה מהכוכב.

אבאל'ה. בראד פיט עם ילדיו (גטי)
אבאל'ה. בראד פיט עם ילדיו (גטי)
פיט עם הוריו והילדים פאקס, מדוקס ושיילו (גטי)
פיט עם הוריו והילדים פאקס, מדוקס ושיילו (גטי)


בדיווח החדש נטען שבראד, אנג'לינה והילדים מדוקס, פאקס, זהארה, שיילו, ויויאן ונוקס, טסו במטוס פרטי ביום רביעי שעבר - אז פיט ככל הנראה השתכר. על פי החשד, באותה הטיסה הוא לא רק השתולל, אלא התפרץ על הילדים, צרח, צעק ונהג כלפיהם גם באלימות פיזית. הדרמה, המשיכה גם כשיצאו מהמטוס למסלול הנחיתה, אז המשיך לצווח וניסה לעזוב באמצעות אחת ממשאיות הדלק שהיו במקום.

איך הרשויות גילו על כך? טיפ אנונימי של מישהו שהה עם המשפחה המפורסמת על המטוס או ראה מה התרחש על המסלול. על פי הדיווח, גם בראד וגם אנג'לינה כבר הגיעו לראיון ברשות המקומית לרווחת הילד, כשגם הילדודס שלהם ככל הנראה יגיעו לבדיקה במהלך החקירה הנוכחית, מה ששבר את אנג'לינה שהגישה את מסמכי הגירושים מבראד כעבור מספר ימים.

הבקשה לגירושים של אנג'לינה ג'ולי (Splashnews)
הבקשה לגירושים של אנג'לינה ג'ולי (Splashnews)

עם זאת, מקורבים לפיט העידו שהשחקן "לוקח את העניין ברצינות וטוען שלא נהג באלימות, לא פיזית ולא מילולית, כלפי ילדיו". המקור של אתר הרכילות, הוסיף ש"אנשים שמעורבים בפרידה ממשיכים לנסות להציג אותו באור הכי לא מחמיא שיש". האם זו רק ההתחלה בקרב של פיט וג'ולי על המשמורת על ילדיהם המשותפים? כי היא רוצה לגדל אותם לבדה ולאפשר לבעלה לשעבר לבקר, בעוד שהוא דורש משמורת משותפת. בהצלחה, הוליווד.

קרב משמורת מכוער. בראד פיט ןאנג'לינה ג'ולי (גטי)
קרב משמורת מכוער. בראד פיט ןאנג'לינה ג'ולי (גטי)