חובבי הוליווד, תהיתם מה בעצם קורה עכשיו עם הפרידה של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי שהפכה לעלילת סרט דרמה צ'יזי א-לה-הוליווד? אז זהו, שפיוס לא צפוי בין שני חלקי הפאוור קאפל הנוצץ לשעבר, אבל כוחות חקירה מיוחדים שפגשו לאחרונה שניים מהאנשים המפורסמים בעולם יתנו טוויסט מותח לסיפור. השבוע, ג'ולי וששת ילדיה נחקרו בביתה שבלוס אנג'לס על ידי חוקרי ה-FBI האמריקאי על תקרית האלימות בין פיט לבנו בן ה-15 מדוקס, שהסעירה את הצהובונים.
 
על פי דיווח באתר הרכילות TMZ, שני סוכנים מיוחדים הגיעו לבית של השחקנית בשכונת מאליבו ושהו שם לא פחות משלוש שעות שבהן תחקרו אותה ואת ששת ילדיהם על תקרית האלימות במטוס הפרטי, שארעה לפני כחודש וקצת. על פי החשד, באותה הטיסה פיט השתולל, התפרץ על הילדים, צרח, צעק ונהג כלפי בני משפחתו באלימות פיזית. הדרמה, המשיכה גם כשיצאו מהמטוס למסלול הנחיתה, אז המשיך כביכול לצווח למול עדי ראייה.

כך יעשה לאיש? בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי וילדיהם (גטי)
כך יעשה לאיש? בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי וילדיהם (גטי)

כעת, מתברר שכוחות הביטחון ורווחת הילד בקליפורניה מנסים לבחון את כל העובדות ועוברים שלב אחר שלב בנוגע למה שהתרחש אי שם בבטן המטוס של בראנג'לינה ומציג את השחקן המסוקס כאבאל'ה מתעלל משהו, שדחף את אנג'י להגיש את מסמכי הגירושים הרשמיים. הסיבה: אם האירוע לא התרחש בטח אווירי אמריקאי, החקירה לא רלוונטית.

אם זה משנה, על פי הדיווחים נדמה שמהפרצופים שאנג'לינה עשתה בעת ששיתפה פעולה עם החוקרים והעיניים המתגלגלות שלה, שהיא רק רוצה לשכוח את הרגעים האיומים באוויר ולוותר על כל האשמה שעשויה להשפיע על חיי ששת ילדיהם המשותפים של השניים. בהצלחה.

מתי היא לא מיוסרת בכלל? ג'ולי (גטי)
מתי היא לא מיוסרת בכלל? ג'ולי (גטי)

היה קאפל, הלך הפאוור. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בימי הזוהר (גטי)
היה קאפל, הלך הפאוור. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בימי הזוהר (גטי)