כשאת בר רפאלי, מתברר שאין רגע שקט בחייך, ואם לא בגלל הג'וב שלה - אז בגלל זה של בעלה עדי עזרא. יום סקנדל, יום פסטיבל? כי רגע אחרי ששבו מחופשה מפנקת בחו"ל (מה שגרר ביקורת בגלל העובדה שהשאירה את בתה הקטנה, ליב עזרא, בהשגחת הבייביסיטר), הדוגמנית ואיש העסקים נאלצים להתמודד עם מבוכה מול השכנים שגרים לצדם באותו הבניין, בגלל הפגנה המונית שהתקיימה אמש (שני) מול הבית בו הם חיים.

הסיבה: זוכת "האח הגדול" טל גלבוע, הובילה הפגנה של עשרות פעילים טבעוניים וחובבי חיות נגד רצח בעלי חיים - זאת בעקבות תחקיר ששודר בערוץ 10 וקשור לחברת המזון שבראשה עומדת משפחת עזרא, קבוצת 'נטו'. בגלל שהחברה של בעלה של רפאלי מוכרת בשר שמיובא מדרום אמריקה, גלבוע הלוחמנית ושלל המפגינים הגיעו וקיימו הפגנה מתוקשרת מחוץ לביתם, שערבה גם את השכנים של הזוג המפורסם.



האירוע, שודר בעמוד הפייסבוק של גלבוע לכל חבריה ומעריציה, כך שבין השאר ניתן לשמוע אותה אומרת ש"מעניין אותי לדעת כמה אמהות נתנו לילדים שלהם לראות את התחקיר על אחריותו האישית של עדי עזרא, יושב ראש קבוצת 'נטו', על איך לקחו את העגלים ודחקו אותם לתאי השחיטה... איך תולים אותם מהרגל כשהם בהכרה מלאה". בהמשך הוסיפה זוכת הריאליטי ש"האחריות האישית היא על עדי עזרא, מנכ"ל חברת המזון מספר חמש בישראל".

השכנים של רפאלי, שלא יצאה אל המפגינים, ככל הנראה התרגזו על ההמולה ושפכו מים על המתקהלים, מה שהביא את הפעילה הטבעונית לומר שמדובר ב"תגובה אינפנטילית לשפוך מים, תצטרפו אלינו, תגידו כמה זה לא בסדר, התעללות קשה בבעלי חיים. לא נשתוק מול רוע לב, גם חיות חשות כאב".

נאבקת למען החיות. טל גלבוע מחוץ לבית רפאלי-עזרא בתל אביב (פייסבוק)
נאבקת למען החיות. טל גלבוע מחוץ לבית רפאלי-עזרא בתל אביב (פייסבוק)


רק שאז, בסופו של השידור החי ניתן לראות שלמקום מגיע כוח משטרה על מנת לפזר את ההפגנה ולשמור על הסדר, כשהשוטרת אומרת למפגינים בהם גלבוע שאם יצעקו במגהפון - יקבלו דו"ח. בתגובה, ענתה גלבוע "הנה, שוטרת במדינת ישראל". טוב, כל עוד בייבי ליב יכלה לישון בלילה.

השכנים זועמים בבניין של רפאלי ועזרא
השכנים זועמים בבניין של רפאלי ועזרא

עדי עזרא מתרגש? הפגנה מול בית רפאלי-עזרא
עדי עזרא מתרגש? הפגנה מול בית רפאלי-עזרא