משפחת קרדשיאן והדרמה התמידית שלה גבתה מחיר גם ממי שנחשב ל"מצ'וגע" עוד לפני שנישא לקים קרדשיאן - הראפר קניה ווסט. על פי הדיווחים בהוליווד, המוזיקאי האהוב אושפז אמש (שני, שעון קליפורניה) בכפייה במוסד פסיכיאטרי בלוס אנג'לס, אליו הובהל באמבולנס כשהוא כפות, בגלל "התנהגות לא יציבה" שנגרמה ככל הנראה ממחסור חמור בשינה. אשתו, שהתה באותו הזמן בקצה השני של ארצות הברית.


ווסט, כך על פי מקורות יודעי דבר, התעמת עם שוטרים שהגיעו לבדוק מה מצבו כששהה בבית של מאמן הכושר שלו, אחרי שקיבלו פנייה בנוגע אליו. בהמשך, הגיעו גם פרמדיקים שכפתו אותו - בהתאם לנוהל שגרתי - בדרך לבדיקה הפסיכיאטרית עליה המליצו גם המנהלים האישיים שלו. לפני שכוחות ביטחון הוזעקו לבית, המוזיקאי/ מעצב אופנה/ אדון שיגעון גדלות ככל הנראה נבדק על ידי רופא פרטי, בגלל התנהגותו שנבעה מתשישות חריפה, עד שהוחלט לקרוא למי שיכול היה לשלוח אותו לבדיקה הנפשית.

לא יציב. קניה ווסט (רויטרס)
לא יציב. קניה ווסט (רויטרס)


האשפוז מגיע אחרי שבעלה ואבי ילדיה של מלכת הריאליטי-טראש שהוא אחד הראפרים הפרובוקטיביים בתעשיית הבידור, התנהג בצורה מוזרה על הבמה במהלך ההופעות האחרונות שלו - העביר ביקורת בפומבי על חבריו הטובים ג'יי זי וביונסה, טינף על הילרי קלינטון וטען שתמך בנשיא ארצות הברית הנבחר דולנד טראמפ וביקש שמייסד פייסבוק מארק צוקרברג יצור איתו קשר - לפני שביטל את המשך סיבוב ההופעות הנוכחי שלו, "Saint Pablo Tour", והדהים את המעריצים.

טינף על ביונסה! ווסט עם קים קרדשיאן (גטי)
טינף על ביונסה! ווסט עם קים קרדשיאן (גטי)

עוד לפני האשפוז של ווסט, קרדשיאן טסה אתמול לניו יורק על מנת להשתתף באירוע הציבורי הראשון שלה מאז השוד המפורסם שעברה בחודש שעבר בפריז - אז נשדדו ממנה תכשיטים בשווי 11 מיליון דולר, כולל טבעת האירוסים שקניה העניק לה. קימי, כך מתברר, הודיעה מיד שלא תגיע לנשף הצדקה האופנתי שבו גם מוקירים את זכר אביה המנוח - רוברט קרדשיאן, ככל הנראה כיוון שטסה בחזרה ללוס אנג'לס. רק בריאות, קרדשיאנ'ז.

צפו: קניה ווסט מדבר על ג'יי זי וביונסה