הערב (ראשון) זה התחיל, העונה השמינית של האח הגדול יצאה לדרך ואיתה 14 המתמודדים שיעבירו לכם את הזמן על המסך בשלושת חודשים הקרובים. אז אחרי ששי מיקה יפרח זכתה בתואר הזוכה הגדולה לפני שמונה חודשים, הגיע הזמן להתחיל את התחרות על התואר הנכסף, בפעם האחרונה בידי הזכיינית "קשת". אז מה צפוי לנו העונה? הרבה דרמה, מריבות, אהבות ומשימות מרתקות שהוכנו בקפידה על ידי ההפקה, שחלקן הופיעו כבר בעונות הקודמות. כפי שכבר קראתם כאן, שלושה נסטים יעמדו לרשות המתמודדים, וגם חברה תמידית של הדייר הותיק ביותר של התוכנית שימי הדג.

מוכנים לפרידאח. ארז טל וקורין גדעון (צילום: ניר פקין)
מוכנים לפרידאח. ארז טל וקורין גדעון (צילום: ניר פקין)

אחרי ששהוו בבית מלון סמוך לאולפני נווה אילן, התנתקו מהחברים, המשפחה והעולם החיצון נכנסו הערב המתמודדים לבית הסגור, בו הם הולכים לשהות בתקופה הקרובה, מי מהם יותר ומי מהם פחות. אז אחרי שהתרגשתם יחד איתם לעלות במעלה המדרגות קבלו אותם:



כוכב פרי ושמוליק ספן | גבעתיים

כוכב פרי ושמוליק ספן (צילום: ניר פקין)
כוכב פרי ושמוליק ספן (צילום: ניר פקין)

היא בת 50 פלוס, והוא בן 58, היא רקדנית בטן שהופיעה בכל העולם והוא וואנבי בדרן וחקיין. כוכב ושמוליק הם דייר אחד- נכנסים יחד יוצאים יחד. האח הגדול תכנן לזוג משימה, ובמהלך השבוע הקרוב הם יעמידו פנים שהם לא בני זוג, כשכוכב תגלם את ה"אמא" של חיים המתמודד הבא

חיים שועי | בית שאן

חיים שועי
חיים שועי

בן 26, בן הזוג של משי אותה הכיר בבריכת שחייה. עובד במפעל לייצור כבלים, הוא לא כל כך מכיר את התכנית אבל הוא בהחלט עומד להכיר. אגב, יש לו טיפ בשבילכם לעיצוב השיער- תמרחו קרם לתינוקות ותהנו מברק! במסגרת המשימה הראשונה שקיבלו מהאח, כוכב פרי הולכת להיות אמא שלו. אם יצליחו לגרום לכל הדיירים האחרים להאמין שהם אכן אמא ובן, השלשה תהיה חסינה מההדחה הראשונה.

אסתר ליברזון | כפר סבא

אסתר ליברזון
אסתר ליברזון

אמא לשלושה, יזמית ועובדת בהיי טק. ליידי גלובס בחר בה כאחת מהנשים המשפיעות בארץ, בעלת דעות פוליטיות ימניות, נלחמה בעבר במחלת האנורקסיה, ואפילו הובהלה לבית חולים בעקבות תת משקל. היא לא מפחדת לשלוף ציפורניים, להגיד את דעתה ובהחלט אפשר לצפות להרבה דרמות ממנה.


שם ברדוגו | תל אביב

שם ברדוגו
שם ברדוגו

אמן בן 30, בעל דעות די שמאלניות, לא מאמין באלוהים ולא שירת בצבא. אוהב את צבי הנינג'ה (כן, עדיין) ומעוטר בהמון קעקועים כולל של ההורים. אמא שלו היא הצלמת ענת סרגוסטי ואבא שלו עורך דין לעניינים פליליים.

מעיין אשכנזי | הרצליה

מעיין אשכנזי
מעיין אשכנזי

בת 25 מהרצליה, התחילה לעבוד כברמנית בת 17, אחרי כמה שנים הלכה ללמוד בווינגיט ומאז מדריכת כושר. היא האקסית של עומר אדם ומאמנת את הזמרת עדן בן זקן. היא מנותחת ולא מתביישת בזה ובשנתיים האחרונות התחברה לדת ומתפללת את תפילת "מודה אני" (האמ, השיר של עומר אדם)


אנדל קבדה | אשדוד

אנדל קבדה
אנדל קבדה

בן 25, עלה מאתיופיה ב-1996, בגיל 16 הפסיק ללכת לבית הספר. מעיד על עצמו שהתעצב וקיבל מסגרת בפעם הראשונה בחייו כשהתגייס לצבא והיה לוחם בגולני. אוהב מאוד בנות, לא משנה הצבע העיקר שתי ידיים שתי רגליים. הוא אוהב לנעול סנדלים גם בחורף אבל ביום הכניסה לבית באופן יוצא דופן, החליט לנעול נעליים. 

עדן סבן | אשדוד

עדן סבן
עדן סבן

דוגמנית וברמנית בת 21, חצי אתיופית חצי טריפוליטאית. יש לה שלושה אחים חורגים, מאבות שונים. הייתה שנה בקשר עם בחורה והבינה שזה לא בשבילה. לא התחילה בחיים עם בחור ואוהבת את הגברים שלה חנונים. האם תמצא בבית אהבה?

אביחי אוחנה | אילת

אביחי אוחנה
אביחי אוחנה

בן 27, התחנך במסגרות דתיות, התאמן כל הילדות שלו כדי להתגייס לשייטת, אך בבדיקת ראייה שגרתית גילו לו מחלה ברשתית והודיעו לו שהוא הולך להתעוור. מאז, מסרב ללכת עם מקל הליכה או כלב נחייה ומשתדל להסתדר בכוחות עצמו. הגיע לאח הגדול כדי למצוא בידור.




תהילה אסודרי | רמת גן

תהילה אסודרי
תהילה אסודרי

בת 32, עלתה בספונטניות לפני ארבע שנים מארצות הברית. למדה בבית ספר דתי ומאז שעלתה לארץ התרחקה מהדת, התחילה להשתחרר ולצאת למועדונים. היא מעידה על עצמה שהיא ימינית קיצונית ומכורה לשופינג. הייתה בצופים בלוס אנג'לס עם ליהיא גרינר, אבל לא אוהבת שאומרים לה שיש בניהן דמיון.

חזי חיים | תל אביב

חזי חיים
חזי חיים

בן 35, בעל חברת שיווק נדל"ן שהקים בעצמו והלקוחות שלו "חולים לו על התחת". ההורים שלו גרושים ואבא שלו היה מכור לסמים. התחיל להרוויח כסף בתור יחצ"ן מסיבות. הוא מאוד מטופח ואפילו ביקש מהאח הגדול "בידה" כדי לשטוף את עצמו אחרי שהוא משתמש בשירותים. היה מאורס פעמיים לאותה בחורה, ממנה נפרד לאחרונה.

תאלין אבו חנא | תל אביב

תאלין אבו חנא
תאלין אבו חנא

במקור מנצרת, דוגמנית, זוכת מיס טראנס ישראל ומקום שני בתחרות האוניברסלית, ערבייה נוצריה שבילדותה הייתה רקדנית בלט קלאסי. כשהגיעה לתל אביב בגיל 16 בפעם הראשונה פגשה טראנס והחליטה שזו הדרך שלה. אחרי כמה שנים עברה ניתוח לשינוי מין וכבר שנתיים עברו מאז שפגשה את ההורים שלה.


דן רושנסקי | תל אביב

דן רושנסקי
דן רושנסקי

בן 28 גדל בהרצליה פיתוח, כיום מורה דרך. חי את הצד הברזילאי שלו, אוהב לבלות בים ולשחק פוציבולי. מחפש אהבה וחשוב לו החיוך, השדיים והתחת. מנגן על גיטרה, מפוחית וחליל ולאחרונה נתחיל לאהוב מוזיקה אלקטרונית. יש ימים שהוא חושב שהוא רוצה להיות ראש ממשלה ולהביא את השלום. 

אורנה דנינו | פתח תקווה

אורנה דנינו
אורנה דנינו

בת 37, מנהלת חשבונות בכירה ואמא לשניים. גדלה בבני ברק והתחתנה בגיל 16, אך גרושה כמעט 10 שנים. מתווה בית באופן דתי, מאמינה שיש גם שביל צבעוני באמצע ושבא לידי ביטוי ביציאה למועדונים בתל אביב סטייל "החתול והכלב". מבחינתה רומן בבית האח הגדול הוא לא משהו שאסור.

שני גולדשטיין | תל אביב

שני גולדשטיין
שני גולדשטיין

מארחת בת 25, סטודנטית לעיצוב פנים. לא יצאה לעולם מתל אביב, מלבד לנתב"ג. מעידה על עצמה שהיא לא חברותית וכולם שונאים אותה בגלל הדרך שהיא מתנסחת ומדברת. מצאה את עצמה בחיי לילה, ולא תצא בחיים עם מישהו שמתחיל איתה. שואפת שאנשים שלא רצו להכיר את היופי הפנימי שלה בחיים האמיתיים יכירו אותו דרך התוכנית.