העונה החדשה של האח הגדול התחילה אמש (ראשון) וישנה הרגשה שאת השם הבא עוד תשמעו הרבה בזמן הקרוב. מעיין אשכנזי הדיירת החדשה חשפה בתעודת הזהות שלה בכניסה לבית שהיא הייתה בזוגיות עם לא אחר מהזמר עומר אדם. אשכנזי ניסתה לתת לעצמה קרדיט וטענה כי הלהיט הנודע של אדם "פוליטיקה וסקס" נכתב עליה.


 

A photo posted by @maayan__ashkenazi on


אשכנזי רמזה על פי מילות השיר כי שניהם היו נוהגים להשתכר ולעשות סקס באוטו, בעניין הפוליטיקה- פחות. כמו בכל עונה TMI אוהב לפשפש בסיפורים של הדיירים החדשים ולבדוק את אמינותם. אז נכון שאשכנזי ואדם ניהלו מערכת יחסים ממושכת בת שנה, והזמר אפילו ידע מראש על כניסתה לבית. אבל אשכנזי תאלץ להתאכזב קשות, למשמע ניפוץ החלום כי הלהיט לא נכתב עליה אלא שנים קודם שנים לפני שבכלל הכירו.


 

A photo posted by @maayan__ashkenazi on


 

A photo posted by @maayan__ashkenazi on


 

A photo posted by @maayan__ashkenazi on


בכל מקרה, גם אם אשכנזי חשבה שההופעה שלה על המסך תגרום לאדם להתגעגע, כדאי שתדע שהזמר תפוס חזק ומאוהב בבת הזוג שלו רומי עפרון, כך שאין להם סיכוי וכדאי שתתחיל לחפש מישהו חדש מכותלי הבית.

עופר מנחם יח"צ עומר אדם מסר בתגובה: "השיר הוא של כותב מוכשר בשם אורי בן ארי והוא נכתב על חייו האישיים. עומר נמצא בזוגיות חמה ומוצלחת וממשיך להתעסק בעשייה מוזיקלית פורייה". 

*עזרה בהכנת הכתבה עינת אוליבייר