זהירות! תופעה מסוכנת חדשה בריאליטי. המשתתפים הם לא רק יריבים על המסך, אלא מסוכסכים גם בחיים האמיתיים ותובעים אחד את השנייה על לשון הרע. לתשומת ליבם של דיירי האח הגדול שנכנסו בשבת האחרונה לבית הסגור, חשבו פעמיים ותשקלו מילים לפני שאתם פותחים חזיתות ומוציאים דיבתם של דיירים אחרים בשביל לזכות בזמן מסך, כי אתם עשויים לבלות שנים קדימה בתביעות בבתי משפט.

המתמודד אלדד גל-עד ששנתיים וחצי חלפו מאז השתתף באח הגדול, החליט לתבוע בדיעבד את אורטל בן דייןשהתגוררה איתו באותה עונה בבית בגין לשון הרע ופרסומים שקריים שהעלתה אודותיו ברשתות החברתיות. כעת בן דיין משיבה מלחמה ובימים אלו הגישה כתב תביעה לבית המשפט השלום בתל אביב לגל-עד בחזרה על סכום של 140 אלף שקלים.


 

A photo posted by אלדד גל-עד (@eldadgaled) on


לטענת רון לוינטל עורך דינה של דיין, גל-עד ניצל את זמן המסך שזכה בשביל להשמיץ את בן דיין ואת דעותיה. עוד הוסיף: "הנתבע, מספר שנים אחרי השתתפות השניים בתוכנית ריאליטי מפורסמת, ולאחר שנשכח מהעין הציבורית, הגיש תביעת סרק נגד התובעת (בעניינה של ידיעת פייסבוק בודדה). עצם הגשת התביעה מקוממת מסיבה נוספת: בפועל הנתבע הוא שפגע בתובעת, בשידור חי, ואמר אודותיה אמירות חמורות, בזמן צפיית שיא. הנתבע הוא שהדביק לתובעת תווית שקרית ופוגענית של "בוגדת" אשר ליוותה אותו שנים רבות בהסתה ותקיפה מצד קוראיו וצופיו. על כן, לא ברורה התבונה שבהגשת התביעה".


 

A photo posted by Ortal Ben Dayan (@ortalbendayan) on


 

A photo posted by אלדד גל-עד (@eldadgaled) on