השבוע שודר כבר גם הפרק השני בעונה החדשה של "האח הגדול" ואפשר להבחין שכוכב פרי בת החמישים פלוס שנכנסה עם בעלה שמוליק ספן לבית הסגור צפויה להיות אחת הדיירות הבולטות בבית, ולא רק בגלל שהיא צריכה לשחק את "אמא של חיים".


 

A photo posted by שמוליק ספן (@shmvlyqspn) on


בשבוע שעבר, רגע לפני שרקדנית הבטן בדימוס ובעלה החקיין והבדרן נסגרו במלון בנווה אילן, הם התכוננו לרגע הגדול ועברו אצל הספר האישי שלהם מואיש חן לדאוג לפריזורה. כולם יודעים שהרכילויות הכי עסיסיות קורות במספרה, והספר הוא חברו הטוב ביותר של האדם ואיש סודו. זוג הדיירים המבוגר שיתפו את מואיש בדבר כניסתם לבית הסגור אך את זה הוא כמובן שמר לעצמו כפי שנתבקש על ידם.


טיפוח לפני ההסגר. שמוליק ספן וכוכב פרי עם מואיש חן
טיפוח לפני ההסגר. שמוליק ספן וכוכב פרי עם מואיש חן

עכשיו כשהם בתוך הבית, הספר מרשה לעצמו לדבר ומספר: "הם היו נורא בלחץ לפני שנכנסו לבית, אבל הם לא דיברו על זה הרבה. כוכב היא אישה מאוד מצחיקה והוא חקיין מעולה. הם יביאו המון צבע לבית", מספר מואיש "הבעיה שבגלל שהפרידו ביניהם כבר על ההתחלה לטובת המשימה, שניהם מאד נסגרו והם לא מרגישים מספיק חופשיים ופתוחים. אני מכיר את כוכב ובבית האח היא יותר מדי מאופקת ושוקלת מילים ואני בטוח שאחרי שהמשימה תיגמר ויחזירו אותם להיות ביחד היא תיפתח יותר ואתם עומדים להתאהב בה, בשניהם", ויש לו גם עתידות "אני חושב שהם יהיו הזוג המצחיק של העונה ויגיעו עד הגמר"

אתם עומדים להתאהב בה
אתם עומדים להתאהב בה