אוי ואבוי! איזה דרך נוראית להתחיל את השנה. הסיבוכים והשערוריות במשפחת תבורי את באומן מסרבות לגווע. אמש (רביעי) נחת הזוג המלכותי שימי תבורי ויהודית באומן בנמל התעופה בן גוריון לקבלת פנים לא מאירה במיוחד.

השניים שנחתו בישראל אחרי חופשה בלונדון ששילבה ביזנס- הופעה מכובדת לקהילה היהודית ופלז'ר שכלל זמן איכות עם הבת אורלי באומן והנכדה הטרייה התבאסו ממש מהחזרה. את הדרך הביתה התחיל הפאוור קאפל ברוח טובה, כשעצרו אצל הסוכן שלהם רותם ללוש והעניקו לו במתנה כלבת שיצו כמחווה לכל העזרה שלו, עד כאן הכל טוב.


 

A photo posted by רותם ללוש (@rotemlalush) on


כשחזרו בשעות הערב המאוחרות לדירתם באזור יהודה מכבי בתל אביב השניים נדהמו לראות את כל הדירה שלהם הפוכה. מסתבר שפרצו לביתם כשהם שהו בחו"ל וגנבו להם שני מחשבים, אחד של שימי ואחד של קארין באומן, טלפון נייד ופנקס צ'קים של תבורי. את הציוד הכבד שכולל טלוויזיות ומכשירי חשמל לא לקחו אבל השאירו בבית פוגרום גדול. היום מתכננים תבורי ובאומן להגיש תלונה במשטרה.

רק לפני שנייה חגגו יחד (צילום: צילום פרטי)
רק לפני שנייה חגגו יחד (צילום: צילום פרטי)

השניים אמרו בתגובה: "חזרנו לישראל אחרי חופשה מדהימה בלונדון, במהלכה שימי הופיע בפני הקהילה היהודית והוזמן להופעה פרטית נוספת, הכרתי לראשונה את נכדתי המקסימה ביתה של אורלי, וכשהגענו הביתה הלב נשבר, הבית פרוץ ופריטים שלנו חסרים. זה היה קשה נורא"

העיקר שיש אהבה. (צילום:מור זכריה)
העיקר שיש אהבה. (צילום:מור זכריה)