איך הייתם מרגישים אם היו מאיימים על חייכם והמשטרה לכאורה לא הייתה עושה דבר? הכדורגלן בדימוס, השדרן וכוכב גולסטאר איציק זוהר מאויים לאחרונה על ידי אישה שמתגוררת במודיעין. אותה אישה שזהותה ידועה לכדורגלן מטרידה את זוהר לטענתו יום ולילה בשיחות טלפון והודעות, עוקבת אחר בתו הקטנה, מגיעה למקום עבודתו ומאיימת על חייו ברצח.

לא נעים. איציק זוהר (צילום: אור גפן)
לא נעים. איציק זוהר (צילום: אור גפן)

ברשותו של כוכב גולסטאר לטענתו, הקלטות בהם נשמעת אותה אישה, ככל הנראה מעריצה אובסיסיבית מאיימת להרוג אותו. זוהר כבר פנה מספר פעמים למשטרה ואותה אישה קיבלה צו הרחקה. אך לטענת הכדורגלן המשטרה לא עושה את עבודתה ואותה אישה ממשיכה למרר את חייו ולהתעלם מהצו. זוהר טוען כי אף ניסה לדבר לליבה, לפנות למשפחתה, ולאף אחד לא אכפת, כמו גם למשטרה.



לכן, החליט הכדורגלן בדימוס לעשות מעשה קיצוני ולפרסם את מספר הנייד שלה ברשתות החברתיות בתקווה שאולי הפוסט עם פרטי הנייד של המטרידה יגרום לה להפסיק, כשהמעריצים והתומכים שלו יחזירו לה ויפריעו למנוחתה.

בתגובה לכתבה מסר איציק זוהר בתגובה: "היום הייתי במשטרת מודיעין והגשתי את התלונה השישית במספר. זה תיק שמתנהל כבר שנה וחצי . ואחרי הסלמה מטורפת של הטרדות בשבועות האחרונים החלטתי שאני מפרסם את הפוסט על השולחן בכדי שכולם יידעו על מה מדובר ואולי זה יעיר את משטרת ישראל. לא ייתכן ששנה וחצי המשטרה לא מטפלת בזה".




מי ייחלץ לעזרה?
מי ייחלץ לעזרה?