למי שלא מכיר, ה"סטורי" של האינסטגרם הוא כלי נהדר להעביר מסר שלמחרת מתנערים ממנו. לפחות כך מבינה בר רפאלי שהחליטה לסגור חשבון עם התקשורת שרודפת אותה ואת בני משפחתה ולהבהיר לכולם שאיתה לא מתעסקים

למי שלא היה בארץ באותו הזמן נזכיר, שבקיץ שעבר נחשד און רפאלי אחיה הקטן של בר בשוחד הנגד בבסיס בו הוא משרת למטרת טובות הנאה. במהלך החודשים האחרונים המשטרה הצבאית חקרה את פרשיית החיילים החשודים והנגד, ובימים האחרונים האשמות התבדו ואון רפאלי לא הואשם ואפילו יצא זך ונקי מהחשדות ביחד עם שאר החיילים שהיו מעורבים בעניין.

אז על מה בעצם המהומה? כשאון רפאלי נחשד כל התקשורת חגגה על הכותרות המרעישות אך כעת עם סיום הפרשה שמזכה את רפאלי ג'וניור הסיפור זוכה פחות לפוקוס. הברבור בחרה לשלוף ציפורניים ולתת במה ברשתות החברתיות שלה, בהם היא מחזיקה כמות עוקבים יותר גדולה מכמה מדורי בידור מובילים בישראל ביחד. 

מהומה קצרה. צילום מסך מהאינסטגרם של בר רפאלי
מהומה קצרה. צילום מסך מהאינסטגרם של בר רפאלי


האחות המגנה שיתפה עם עוקביה ברשתות את הבשורות המשמחות תוך כדי שהוסיפה עקיצות משלה. "חצי שנה של כותרות ובסוף...", "מהומה רבה על לא דבר". גם ציפי רפאלי לא שתקה וגוננה על בנה הקטן, פירסמה את הידיעה על סיום הפרשה לצד הכיתוב "זה שהחל בקול צעקה רמה, הסתיים בקול ענות חלושה. מה שנפרש על עמודי החדשות בענק ללא פרופורציות ובמגמתיות, הסתיים הבוקר ושלא להפתעתי בכתבה שולית וקטנטנה באותו העיתון".


 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on