כוכב פרי הדיירת הכי ססגונית ומבוגרת שנכנסה לריאליטי האח הגדול יחד עם בעלה שמוליק ספן, הודחה בשבוע שעבר מהבית הסגור בפעם השנייה העונה. פרי שנכנסה עם הדיירים המודחיםחזי חיים ותהילה אסודרי קיבלה הזדמנות נוספת להגיע לגמר, אלא שגם זו לא צלחה. עכשיו, שהיא שמה את הריאליטי מאחוריה היא מגלה ל- TMI את הסיבה האמתית לכניסתה השנייה.

לא בדיכאון. כוכב פרי (צילום: אמיר מאירי)
לא בדיכאון. כוכב פרי (צילום: אמיר מאירי)

את מצטערת שנכנסת בפעם השנייה לבית?


"כן ולא. לא, כי שילמו לי יפה מאד לכניסה שלי לבית בפעם השנייה"

שילמו לך כסף להיכנס לבית? אפשר לדעת כמה?

"לצערי אני לא יכולה לדבר על זה, אבל כן שילמו לי כסף להיכנס שוב לבית"

שילמו לכל המודחים שחזרו ?

"רק לי שילמו ולא לאף מודח אחר שנכנס שוב לבית"

איך את יודעת שרק לך שילמו?

"אני לא רוצה לדבר על זה"

אז למה את כן מצטערת?

"אני מצטערת שלא הייתה לי הזדמנות שווה כמו לדיירים שהיו בבית, ההפקה הייתה צריכה לתת לי חסינות. הצופים הפסידו כי יש לי סיפור חיים מאד מרגש ותכננתי לספר כל יום חלק מסיפור חיי. אבל כשהם הכניסו אותי עם חזי ותהילה שבאו קרביים, אני הלכתי לאיבוד, כי אני לא באתי אסטרטגית באתי נטו אני, אמיתית בלי הצגות".

צובט להיות מודח פעמיים מאותה עונה?

"זה לא יכול להיות שהודחתי, משהו פה מאד מוזר. העובדה שהודחנו ארבעתנו, אני בעלי, חזי ותהילה מראה שהיה משהו לא הגיוני ביציאה שלנו. לדעתי היה לחץ מאנדמול (חברת ההפקה של התוכנית) להוציא את כל הדיירים שהודחו ונכנסו בשנית כי התארגנה תביעה ייצוגית והם חששו ממנה. אני אומרת לך שיש משהו שכנראה אנחנו לא יודעים ולא נדע. כי זה לא הגיוני שהודחו כל מי שנכנסו לבית לפני שבועיים". 

לא בדיכאון
לא בדיכאון

כמו דיכאון אחרי לידה, יש דיכאון אחרי ריאליטי?

"האמת חשבתי על זה בדיוק אתמול, זה לא פשוט בכלל ואני יכולה בקלות להיכנס לדיכאון, ואני גם מבינה למה אנשים נכנסים לדיכאון אחרי ריאליטי. אבל למזלי יש לי ארבעה ילדים וחמישה נכדים אז גם אם הייתי רוצה אין לי זמן להיות בדיכאון".

יש בך כעס?

"אין בי שום כעס אבל התגובות לפעמים מעליבות, על הבטן השמנה שלי והבגדים, לא צריך להעליב אותי ולזרוק לעברי מילות גנאי בכל זאת אני אישה בת 60. אני פשוט ילדותית. ובמקום להסתכל על הצד החיובי של זה רק מחפשים להעליב ולבקר. תקשיבי אני הוצאתי את כל הסבתות מהארון ואת זה אי אפשר לקחת ממני. סבתא היא כבר לא עם מקל הליכה, סבתא היא מגניבה ומצחיקה, יש לי חמישה נכדים ואני מתנהגת כמו תינוקת בעצמי".

קיבלת בעיקר ביקורת קשה על הסטיילינג שלך?

"דורין אטיאס קטלה אותי, לא הבנתי למה דווקא אותי מכל הנשים בבית. מי היא בכלל? שתלמד קודם כל בעצמה איך להתלבש ואז נראה אם נתייחס אליה בכלל. כאישה לאישה היא צריכה ללמוד לפרגן ולא לקנא. אז מה עם הבטן שלי בלטה או יצאה אני אוהבת צמוד ואני אוהבת צבעוני ולא דורין ולא אלף אטיאס ישנו אותי. כשאני התלבשתי והופעתי ברחבי העולם היא הייתה גרה בכפר אתא, איפה היא הייתה כשהייתי צעירה. חבל שהיא לא יודעת לפרגן. אני בת 60 תתעוררו על עצמכם".

גם הייתה ביקורת על הזוגיות שלך עם שמוליק שאת שולטת בה ביד רמה

"למרות מה שכותבים אני ובעלי כיבדנו אחד את השנייה. זה לא ברור מאליו שלא רבנו בכלל. להיות כל כך הרבה ימים יחד 24 שעות ביממה, איפה יש זוגיות כזאת? אני לא מכירה אף זוג שלא רב לפחות כמה פעמים ביום. חשוב שילמדו מהזוגיות שלנו אנחנו מודל לחיקוי, יש לי ילדים לתפארת מדינת ישראל, יש יותר טוב מזה? אז יש ביקורות, שיקפצו כולם."

איך את מסכמת את החוויה?

"הפקת האח הגדול רדפה אחריי שאכנס לבית, זאת לא העונה הראשונה שהציעו לי. וכשנכנסתי הפעם הייתי בטוחה שידיחו אותי אחרי שבוע, בכל זאת אני לא צעירה ומצביעים רק לצעירים. לא תיארתי לעצמי שאני אשאר בבית ארבעים ומשהו יום. אני לא מתרגשת מההדחה, אני ממשיכה הלאה, קיבלתי חשיפה מטורפת . בתקופתי כשהייתי מפורסמת כרקדנית בטן לא היו אז אייטמים וידיעות אינטרנט ופייסבוק ועכשיו כשיצאתי זה פשוט מטורף כמה רעש סביבי וזה תענוג וכיף גדול. הילדים שלי מאושרים ממני, וזה מה שחשוב".

ממי את מאוכזבת בבית?
"מאביחי, הוא היה הפייבוריט שלי. גם חשבתי שהוא יהיה הפייבוריט של הצופים כי עם ישראל הוא רחום, לא תיארתי לעצמי שהוא יתלכלך ככה על דיירים. כולם נכנסו באביחי, חזי ותהילה אני גם יכולתי להיכנס בו ותאמיני לי מסכן מי שנכנס לפה שלי, אבל לפני הכל אני אנושית ואני לא אפגע בבן אדם עם נכות כזאת". 

דוגמא לזוגיות טובה? כוכב ושמוליק
דוגמא לזוגיות טובה? כוכב ושמוליק

מי היית רוצה שיזכה?

"עדן שני או שם. עדן ילדה חזקה מאד מקסימה בסך הכל בת 21 ומוזר שהתחברנו אחת לשנייה. גם שני צעירה וחזקה ואני ממש שמחה שיש לנו ייצוג נשי כזה בבית. גם לשם, תעזבי שהוא שמאלני ואני לא מתחברת בכלל לדעות שלו, אבל הוא בן אדם ויש לו לב מאד גדול".

על האח הגדול, יורם זק?

"איש מקסים שתמיד קשוב ומרגיע . אותי באופן אישי הוא מאד כיבד ואני מודה לו על כך. בכלל התייחסו אליי נורא יפה בהפקה. כשהודחתי יורם זק ניגש אליי, נישק אותי ואמר לי שאמא שלו עצובה ובוכה בגלל שאני לא בתוכנית יותר. כולם בהפקה היו עצובים שהודחתי. גם ארז טל מקסים ממש, אמר לי מה נעשה עכשיו בלעדייך. הייתי אותנטית ואמיתית לא שיחקתי סיפורי אהבה או שומרת נגיעה, אני מי שאני, לא נכנסתי עם אסטרטגיה, לא נכנסתי כדי לזכות במיליון".

אז מה הלאה?

"לאור הביקוש הרב ולאור העובדה שאני ובעלי שמוליק אנשי במות החלטנו לצאת במופע בידורי משותף של בעל ואישה. אנחנו עובדים על זה בימים אלה. מופע שבו נספר בדיחות וחוויות מהחיים שלנו ובגלל שאני גם רקדנית אני אתן איזה ריקוד אחד כזה בשביל הפאן ".

מה עם הסטיילינג? (צילום: ניר פקין)
מה עם הסטיילינג? (צילום: ניר פקין)

דורין אטיאס הגיבה לדבריה של פרי: "אני דווקא מתה על חלק מהבחירות של כוכב פרי, אני חושבת שיש לה כמה פריטים יפהפיים שאפילו הייתי מכניסה לארוני הפרטי כמו הסוודר השחור עם המלמלות בשרוולים שלבשה בשילוב חצאית סיגר שחורה...גם את פיג׳מת הסאטן השחורה עם הפספול הלבן ממש חיבבתי. הביקורת בעיקר עסקה בעניין המידות שכוכב צריכה לדייק בהן, אסתטיקה בלבוש היא דבר הכרחי ומתחילה במודעות למידת הגוף שלך. אני יותר משמחה לפרגן לנשים בכלל ולבנות 60-70-80 (שיהיו בריאות) בפרט. אני תמיד באה בטוב עם רצון לשדרג , אין צורך ״להכניס״ לי, לעולם לא אפסיק. כל יום לומדים משהו חדש, זאת שגרת החיים שלי".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "החוזים עם מתמודדי התכנית הנם בגדר מידע חסוי ולכן אין באפשרותנו להתייחס לפרטים המובאים בכתבה".