עוד לא חלפה יממה שלמה מאז נכנס חבר הכנסת בדימוס שרון גל לבית האח הגדול וכבר הוא יוצר מהומות ברשת ואפילו מבלי שהתכוון לכך או בכלל לקח בהם חלק. בעת כניסתם של הדיירים החדשים החלה "משימת ההתעלמות" בה הדיירים הוותיקים צריכים להתעלם מהדיירים החדשים.

בשיחה שהתנהלה בין שם ברדוגו לשני גולדשטיין בה אמנם לא צוינו שמות, ברור היה כי נושא השיחה היה שרון גל. בזמן שהאח הגדול תיכנן התנגחויות בין שם לגל, מי שדווקא מושכת את האש אליה למרבה ההפתעה היא גולדשטיין. שני ושם פצחו בשיחה בנושא שטלטל מדינה שלמה, החייל היורה אלאור אזריה והרשת לא נותרה אדישה.



שני:"מקווה שלא יביאו לפה אנשים פח"

שם: "לא הבנתי למה התכוונת"

שני:"נגיד אנשים שמגינים על רוצחים?אתה לא זוכר את הפרשה? אז היה חבר כנסת, שכחתי את שמו שכל הקמפיין שלו היה למענו, למיטב זכרוני, אבל לך תדע אם הוא ייכנס לפה פתאום".

שם :אני לא, כי אני לא יודע מי זה?"

הצופים האדוקים שעוקבים בשקיקה אחר ערוץ 26 נחשפו לשיחה ומיד הפיצו סרטונים ברשת עם כותרות שני קוראת לאלאור אזריה רוצח. מה שהוביל מיד לתגובות זועמות נגד שני שהייתה עד כה אהודה ברשתות החברתיות ואף זכתה ל"צבא" תומך משלה. חלק מאוהדים של שני בחרו לנטוש אותה וכתבו "עד עכשיו אהבתי וריחמתי עליה אבל עכשיו אני לא חושב שיש הבדל בין שם הזבל לבין שני הפח. שניהם חרא מהשורש מי שקורא לחיילים רוצחים הוא לא צריך לחיות במדינה הזאת.

אלאור אזריה (צילום: אבשלום שושני)
אלאור אזריה (צילום: אבשלום שושני)

גם הצל שידוע בדעותיו הימניות יצא נגד שני בפייסבוק ולצד הסרטון המדובר כתב:" שני מהאח הגדול קוראת לאלאור אזריה "רוצח", "שני, יא פח אשפה זחוח, מתנשא ואומלל. בגלל "רוצחים" כמוהו את יכולה להרשות לעצמך לישון בשקט בלילה..לא פלא שאף אחד לא סובל אותך.תנו לייק אם אתם חושבים ששני פסולת" ואכן הפוסט זכה ללמעלה מ10 אלף לייקים.