האם אחרי סערת החיזורים המטרידים בשבוע שעבר אנדל קבדה שוב מסתבך? בסוף השבוע האחרון הרשת געשה וסערה בעקבות שמועות כי הדייר קבדה נחקר שעתיים על ידי משטרת ישראל אחרי אמרות מכפישות כלפי השוטרים וכי הוא צפוי לעזוב בקרוב את הבית הכי מפורסם במדינה, האומנם?

מפיקי "האח הגדול" וצופיה הנאמנים נדהמו ביום שישי האחרון כשמשטרת ישראל התייצבה במשרדים של אולפני נווה אילן בגלל התבטאויות של הדייר אנדל הקשורות בביקורת על התנהלותה של המשטרה נגד יוצאי עדות אתיופיה ולפיכך דרשו  מההפקה הקלטות וידאו של קבדה בנושא. הדייר למי שלא מעודכן, סיפר על התנהלות השוטרים ליוצאי העדה שלו וכינה את השוטרים "נאצים".

לא ידע מה מצפה לו. אנדל קבדה (צילום: ניר פקין)
לא ידע מה מצפה לו. אנדל קבדה (צילום: ניר פקין)


הפקת התוכנית שהופתעה מהבקשה של המשטרה ומהעובדה כי פתחו בחקירה נגדו, סירבה בתוקף לתת להם את ההקלטות המדוברות. גם חברת הכנסת לשעבר פנינה תמנו שטה לא נותרה אדישה לאקט ההזוי של המשטרה והגיבה בפוסט זועם נגדם: "אנדל השמיע ביקורת קשה על מעשי שוטרים רבים שפגעו ביוצאי אתיופיה לאורך שנים רבות, וזה לא סוד. הרי לא באמת משטרת ישראל שכחה את המחאה של יוצאי אתיופיה ואת העדויות הרבות, הזעקה של קהילה שלמה. במעשיה המשטרה מוכיחה שהיא מתנכלת שוב דווקא ליוצאי אתיופיה, ולראייה לא מעט פעמים גם בהפגנות של החייל אלאור עזריה כמו גם בהפגנות אחרות נאמרו דברים קשים כולל השימוש בשורש "נאצי". בתוכניות שונות בטלוויזיה נאמרו מילים חמורות אף יותר ולא זכור לי שמשטרת ישראל טרחה ללכת ולעצור או לפתוח בחקירה נגד סלבים או כוכבים".



אז האם הדייר אנדל נחקר על ידי המשטרה בערב שישי כשנעלם מהמצלמות והאם הוא יעזוב את התוכנית רק בגלל שהעביר ביקורת על התנהלות המשטרה? בירור מקיף יאפשר לכם לנשום לרווחה, כי לעומת שיחת ההבהרה שקיבל בעקבות ה"ההטרדות המיניות" שלו לכאורה, אנדל לא קיבל נזיפה מהאח הגדול, לא נחקר על ידי המשטרה ולא צפוי לעזוב את הבית, יתרה מכך הוא בכלל לא מודע למה שמתרחש בחוץ ולחקירה שהמשטרה פתחה נגדו בעקבות אמירותיו.