הרבה גבות הורמו כאשר חבר הכנסת לשעבר שרון גל נכנס לבית האח הגדול בדיוק בזמן שהחייל היורה אלאור אזריה נאבק בבית המשפט עם הערעור על עונשו. גל הציף את השיח על אלאור והביע תמיכתו לא פעם במהלך השהייה בבית. יש כאלו שטענו שמשפחת אזריה כועסת על גל על כך ש"נטש" אותם באמצע הליווי שעשה אבל גל עצמו טען לא פעם בבית "אני לא מרגיש שעזבתי את אלאור אזריה".

אתמול כשהמתמודד המפתיע יצא במקום הרביעי מבית האח הגדול הוא סיפר "ההורים של משפחת אזריה בקהל, התעדכנתי עם המשפחה על הכל והיא לא כועסת עליי כפי שאתם יכולים לראות, הם פה. הדבר הראשון שאני הולכת לעשות ממחר זה לחזור ללוות אותם. אני שמח שיש תמיכה באלאור והמטרה היא עכשיו בערעור לזכות אותו ולהחזיר אותו הביתה כמה שיותר מהר".

שרון גל (צילום: אמיר מאירי)
שרון גל (צילום: אמיר מאירי)


גם ביום הכרעת הדין גל לא ליווה את המשפחה, אבל עכשיו בדיעבד יכל להסביר שגם אם היה נמצא, הוא לא יכל היה לעזור בכלום. "ברגע שבו השופטים גוזרים את הדין אין משמעות לנוכחות שלי, עד כמה שהבנתי נכון לרגע יהורם שפטל עדיין ממשיך לייצג את אלאור, הוא היה מהרגע הראשון ואנחנו סומכים עליו. השהות שלי בבית לא פגעה כי לא יכולתי בשלב הזה לתרום שום דבר ואני מייחל שננצח".

אז מה עכשיו? בין העיקול והפרשה של אלאור, והיציאה שלו מהבית גל עוד לא בטוח מה יעשה בהמשך: "זו פעם ראשונה שאני יוצא מפרוויקט גדול ואין לי מושג מה אני הולך לעשות מחר. עזבתי את ערוץ 20 לפני שעזבתי. אני מאמין שיהיה בסדר נראה מחר".

חמישיית הגמר (צילום:רונן אקרמן)
חמישיית הגמר (צילום:רונן אקרמן)