למי שפספס את הפרק אתמול של "האח הגדול", הדיירת לשעבר אורטל בן דיין וחבר הכנסת בדימוס אלדד יניב הידועים בדעותיהם השמאלניות נכנסו לבית הסגור במסגרת משימת החייזר זיגי במטרה להתעמת עם שרון גל על דעותיו הפוליטיות.

בן דיין שידועה ככזאת שלא בוחלת במילים בכדי להעביר ביקורת, הפגינה הפעם בבית האח הגדול איפוק רב אבל למרות זאת היא בחרה להתנצל בפני גל, ששוהה בבית ולא מודע להתנצלותה ואף להעביר ביקורת על המשימה בה השתתפה שלא נתנה אפשרות לדיירים להגיב.

מתנצלת. אורטל בן דיין (צילום: יח"צ)
מתנצלת. אורטל בן דיין (צילום: יח"צ)


בפוסט שפירסמה הסבירה : "נכנסתי עם אלדד יניב לבית האח לזמן קצר להשתתף במשימה של זיגי. הרעיון היה להביא איזה קונטרה פוליטית לשרון גל. דיברתי על טירוף המערכות בפרשת אזריה, הסתה נגד שמאלנים ושאלת האפרטהייד יש או אין. בגדול אני ואלדד נאמנו, כל אחד בתורו, לקהל שבוי שנמצא ב"פריז" ויש בזה משהו לא הוגן. יחד עם זאת זו הייתה הפעם הראשונה שאני מדברת על נושאים כאלה מבלי שמתחילות צעקות והדיון מתפוצץ. זה אמנם היה חד צדדי אבל רק לשעה קצובה ולדיירים יש את הבמה להתייחס לדברים 24/7. לא הסכמתי עם אלדד כמעט על כלום ושמרתי על איפוק ראוי לשבח".

לצד הביקורת על המשימה והביקורת על אלדד יניב מתנצלת דיין בפני גל ומוסיפה: "ייחסתי בטעות לשרון גל את פתיחת העמוד להדחת הנשיא ריבלין. הסתמכתי על מידע מוטעה שנאמר לי בביטחון גמור. עם שרון הסליחה". 

ידע על ההתנצלות בעוד כמה שבועות. שרון גל (צילום: פלאש 90)
ידע על ההתנצלות בעוד כמה שבועות. שרון גל (צילום: פלאש 90)