בלעדי: מדורי הבידור סערו אתמול עם הידיעות המרעישות על הפרידה של אייל גולן וזוגתו רוסלנה רודינה, ואין ספק שלא פשוט להיות היום בנעליהם של הזמר המצליח והדוגמנית, שנאלצים להתמודד עם פרידה כואבת שמתפרסמת בכל המדורים והפכה לשיחת היום. אך לצד הזוג יש גם צד ג' בסיפור, בנם המשותף, יאן גולן, בן השנתיים וחצי, שייאלץ להתרגל להסדרי ראייה חדשים.

אז אילו הסדרי ראייה קבעו זוג ההורים לבנם המשותף שהיה רגיל עד כה לישון בבית משותף עם אמא ואבא? ההחלטה על הפרידה עדיין טרייה, והשניים לא דנו בהליך של קביעת הסדרי הראייה העתידיים והקבועים . אך בצעד משותף החליטו מה נכון לעכשיו. על פי טובת הילד קבעו השניים במשותף כי יאן גולן ישהה את רוב ימי השבוע עם אימו, ויישן איתה בלילות, אך הזמר יוכל לקחת את בנו ויראה אותו באופן חופשי בימים שיחליטו יחד, כפי שעושה הזמר עם ילדיו האחרים, ליאם ואלין.

נכון לעכשיו כרגע הכל רגיל, ואין הכרעות נחרצות על חלוקת ימים בחוזה, מה שמעיד כי אכן הפרידה בין הצדדים נעשתה ברוח טובה כפי שטענו הזוג. הזמר שכר לפרודתו הטרייה כבר לפני מספר שבועות דירה נוספת ברחובות, בסמוך לביתם בו גרו בכדי שבנם יישאר באותה מסגרת וההורים יוכלו להישאר קרובים ושהזמר יוכל להיות קרוב ליאן, שיבלה את רוב ימות השבוע בביתה החדש של רוסלנה.



כזכור, הפרידה של אייל גולן ורוסלנה רודינה, אשר היתה באוויר בחודשים האחרונים, קיבלה אתמול אישור סופי לכך, לאחר שהשניים הודיעו כי נפרדו, אבל השאירו בהלם גם את חבריהם הקרובים ביותר. אחת מהן, לאה שנירר, חברה קרובה של בני הזוג אמרה: "שמעתי את זה ואני מקווה מאוד שזה לא הסוף בין השניים". 

חבר מקורב לבני הזוג סיפר: "היחסים ביניהם יותר ממצוינים, אייל לא שיתף אף אחד מחבריו הקרובים בהליך, כולם התבשרו על זה דרך האינטרנט, מה שכן, השבוע הוא השיק אלבום חדש, ורוסלנה אפילו הגיעה ופרגנה ונתנה לו את כל הבמה. מהיכרותי עם בני הזוג, לא נאמרה המילה האחרונה. מצידה של הדוגמנית, הגיב אבא של רוסלנה בצורה קצרה: "הכל בסדר, שניהם מרגישים טוב, אבל אני לא רוצה להוסיף על זה כלום".

בתקופה האחרונה היה ניתן לראות את המשבר בשיאו כשכל אחד מהשניים בילה זמן רב בנפרד. גולן חזר זה עתה מחופשה ממושכת בקובה עם חברים, וחגג את ערב פסח בלי האישה של חייו, וכעת מתבקש שתגיע הבשורה על הפרידה. אחרי זוגיות ממושכת עם ילד משותף, יאן גולן, הפאוור קאפל של הביצה החליטו להפריד כוחות.