כולנו שמענו על יחס מועדף למפורסמים, על הנחות גדולות, מתנות חינם, כניסה חופשית לאתרי בילוי נחשקים, ועוד הטבות שקיימות אך ורק למפורסמים בתעשייה. אבל כשחברת תעופה מכובדת והכי גדולה בישראל, בעלת שם ומוניטין שמנופפת בדגל הבטיחות, עוברת על חוקי הוראות הבטיחות שהיא בעצמה קבעה, פה כבר נחצים הקווים האדומים.

הטופ מודל בר רפאלי ואמה ציפי לוין חזרו אמש לישראל משהות בספרד, במסגרת אירוע השקת גיליון "טרוולסט" עליו התנוססה הדוגמנית הישראלית במסגרת כתבה שמקדמת את תל אביב. כשרפאלי ואמה חזרו לישראל בטיסת ג'מבו של אל על, הן הורשו להצטרף לצמד טייסי אל על בקוקפיט. עד פה הכל כשורה, אבל כשהמטוס החל בנחיתה והנהלים לנחיתה ברורים וכוללים ישיבה במושבים, והידוק חגורות הבטיחות, מדוע הורשו בר וציפי להישאר עם הטייסים ולצפות בנחיתה בתא הטייס?

נכון שעבורן מדובר בחוויה שתועדה ברשתות החברתיות, אבל עבור אל על מדובר במחדל בטיחותי. מאל על נמסר בתגובה: "הנוסעות נכנסו את תא הטייס לקראת ההנמכה לפני הנחיתה. במהלך הנחיתה הן ישבו עם חגורות בטיחות כנדרש. אל על מקפידה הקפדה יתרה בנושא נהלי בטיחות הטיסה וגם במקרה זה לא הייתה כל חריגה בנושא".