אין ספק שמי שמעז לפתוח חזית עם הזמר הלאומי אייל גולן חייב לצפות לפייט הולם מנגד. שבוע שעבר סערו מדורי הבידור כשהפרודה הטרייה רוסלנה רודינה נראתה בחברתו של בחור לוהט העונה לשם אליעז ששון. השניים העלו תמונות משותפות לרשתות ואף נפשו בחופשה משותפת בכנרת. רודינה מיהרה להרגיע רוחות וטענה כי הבחור המיסתורי הוא חבר ילדות ומדובר בקשר אפלטוני בלבד, קצת קשה להאמין אבל מילא. מאז, טענה רוסלנה כי היא מחוזרת ברשתות החברתיות והיא נהנית מהחופש, וכעת הגיעה התגובה של גולן.

הזמר המסלסל, לא נותר חייב ובשבוע האחרון הרשתות החברתיות שלו מלאות בתיעוד כל צעד ובילוי אותו הוא חובה. בסוף השבוע החליט גולן להשיב מלחמה ושיתף שלל תמונות שלו לצד נערות לוהטות בביקיני שצולמו במסיבת בריכה של חברו הטוב הזמר איתי לוי. הזמר לא חשש מביקורות ושיתף ברשתות תמונות מהאווירה הלוהטת במסיבת הבריכה.


 

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan1) on


באחד הסרטונים שתוייג, נראה גולן מצולם עם בחורה אותה כינה "נסיכה אמיתית" אמנם לצערו, היא תפוסה ויוצאת עם החבר לוי. לא הייתה מתמודדת ראויה לזכות בתואר "החברה החדשה", מה גם שגולן הבטיח שברגע שיהיה מה לדווח, הוא ישר יפרסם. בינתיים, ה"צומי" משני הצדדים ממשיך, ואנחנו מחכים לראות איך הכל יימשך. פייט הרשתות גולן VS רודינה מספר 1978.