המעושרת ניקול ראידמן שידועה כאחת שלא בוחלת באמצעים למען צדק, פותחת הפעם חזית עם הכוכבת הבינלאומית בריטני ספירס שתופיע הערב בגני יהושוע בפארק הירקון. ראידמן קוראת להחרים הערב את המופע של הכוכבת הבינלאומית לאחר שהבריזה לטענתה ממפגש עם ילדים חולי סרטן ומראש הממשלה ורעייתו שרה נתניהו.

בפוסט נוקב שהעלתה ראדימן כתבה: "מי שמעריץ את הזמרת בריטני ספירס ומחר ישלם ממיטב כספו על הכרטיסים להופעה שלה, צריך לדעת פרט חשוב. לא זה שכל ההופעה פלייבק מלא, ולא זה שהכוכבת כבר לא רלוונטית, אלא שגברת בריטני ספירס ביטלה פגישה ברגע האחרון עם ילדים חולי סרטן, שחלמו לפגוש אותה במעמד ראש הממשלה ורעייתו. את מאכזבת שלום לך מתוקה ולא להתראות"



 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


ראדימן מסרה בתגובה ל-TMI: "זה מרתיח אותי כי ידעתי על הביקור הזה חודש מראש, כולם כבר ידעו על הפגישה שיזמה ברטני עם הילדים החולים יחד עם ראש הממשלה וגברת שרה נתניהו כמה חודשים מראש . הבושה שאתמול בשש וחצי אחרי הכותל היא הודיעה שהיא מבטלת את הפגישה בזמן שכולם מחכים לה. תסבירי לי איך היא הרשתה לעצמה להבריז גם לילדים החולים וגם לראש הממשלה?

ראש הממשלה ורעייתו נחתו אתמול בישראל היישר מהלוויה של קנצלר גרמניה בשטרסבורג, פינו מזמנם ורצו במהירות לכבד את הילדים והזמרת למפגש המתוכנן. ואת יודעת איפה זה הכי פגע בי? שבעשור האחרון אני עושה המון למען ילדים חולי סרטן, כי סבתא שלי נפטרה מסרטן ואמא שלי עוברת טיפולים כימותרפיים וזה נוגע לליבי. להשאיר ילדים שגם ככה נלחמים על החיים שלהם בציפייה לפגוש את הכוכבת ברטני ספירס. עכשיו לכי תסבירי לילד שמשותק בכסא גלגלים שהכוכבת הבריזה לו.

מזל שגברת נתניהו היא פסיכולוגית קלינית לילדים שמצאה את הדרך הנכונה להסביר לילדים שלא יתבאסו. זה ממש עצוב. עוד יותר הרתיח אותי שההפקה מנסה להוציא אותה בסדר ומסרו כי גברת בריטני מזמינה אותם לפארק להופעה למפגש איתה מאחורי הקלעים, איך בדיוק ילדים משותקים עם מכונות הנשמה וכסא גלגלים יגיעו לפארק עם אמבולנסים עם 50 אלף איש ויעלו מאחורי הקלעים על במה שלא בנויה לנכים. איך זה יקרה טכנית? בשביל שהמפיקים יוציאו אותה בסדר? זה מה שהרתיח אותי, למה היא הבטיחה? הבטחת אל תבטלי".

מיחסי הציבור של המופע נמסר: "בריטני תיפגש עם הילדים היום, הם הוזמנו על ידה למפגש אישי ולהופעה. גורמים בהפקה מסרו כי מצידה של בריטני מעולם לא הודיעו ללשכת ראש הממשלה שהפגישה סגורה והם מתפלאים שהודעה מסוג זה יצאה לתקשורת"

מסתירה את עצמה עם הסלולר. בריטני ספירס (צילום: שלומי כהן)
מסתירה את עצמה עם הסלולר. בריטני ספירס (צילום: שלומי כהן)

ביקור בכותל
ביקור בכותל

יד ביד
יד ביד

קצת אבטחה
קצת אבטחה