כוכב הפופ השערורייתי ג'סטין ביבר, שביקר בישראל לפני כמה חודשים ונתן הופעה לא רעה בכלל מככב המון בכותרות אתרי הבידור באור לא כל כך חיובי. רק בשבוע שעבר דרס בטעות צלם פפראצי שניסה לצלם אותו, וזאת אחרי שהיו לו תקריות כאלה ואחרות עם המעריצים האוהבים שלו. עכשיו, ביבר מאכזב שוב את המעריצים, ומבטל את סיבוב ההופעות העולמי שלו "Purpose" לו נותרו 14 הופעות בלבד. בפוסט יוצא דופן ברשתות החברתיות, ביבר הביע הכרת תודה עצומה שלו למעריצים, פתח את ליבו והסביר למה ביטל את הופעותיו.


 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on


"אני אסיר תודה על המסע שלי איתכם, מודה לכם על ההופעות אבל יותר מכל על זה שהעברתי את חיי איתכם. ללמוד ולגדול לא תמיד היה קל אבל הידיעה שאני לא לבד עזרה לי להמשיך" כתב מכל הלב. "אני מודע לזה שאני לעולם לא אהיה מושלם, ואני אמשיך לעשות טעויות אבל אני לא אתן לעבר שלי להכתיב את העתיד שלי".



"אני רוצה המשכיות, אני רוצה שלקריירה שלי תהיה המשכיות אבל מעל הכל חשוב לי שלב והנפש יהיה המשכיות. כדי שאוכל להיות הגבר שאני רוצה להיות, הבעל שבסופו של דבר אהיה והאבא שארצה להיות" וחתם "אני לא מצפה מאף אחד להבין, אבל אני רוצה שלאנשים תהיה את ההזדמנות להבין מאיפה אני מגיע" .

קשוח. ג'סטין ביבר (צילום: גטי)
קשוח. ג'סטין ביבר (צילום: גטי)