זוכת העונה השנייה של "דה וויס" הישראלי ממשיכה לפרוץ בזירה הבינלאומית ולכבוש במות ברחבי העולם. אחרי שהתקרבה לשון פול ואלישה קיז כעת לינה מחול כובשת גם את ליבו של הכוכב הבינלאומי המצליח וויל סמית.

מחול המוכשרת הצטרפה לסבב ההופעות הענק של הרכב הבנות ליטל מיקס שכולל 37 הופעות בבריטניה שאזלו להם הכרטיסים מראש. שני הלהיטים שלה כבר כבשו את הטופ 10 במצעד הקול קאסט בברטניה ואתמול חגגה מחול עם וויל סמית בהופעת ענק בפסטיבל הנחשב בבריטניה- LIVE WIRE FESTIVAL.

תכף תראו למה הפוזה מוכרת לכם. לינה מחול ווויל סמית ( צילום: Lara Goodfellow(
תכף תראו למה הפוזה מוכרת לכם. לינה מחול ווויל סמית ( צילום: Lara Goodfellow(


סמית שנמצא בימים אלה בלונדון ומככב "באלאדין" עוקב אחר מחול מקרוב והחליט להזמין את הישראלית המצליחה לפתוח את הפסטיבל מול עשרות אלפי אנשים. השניים נפגשו מאחורי הקלעים וסמית לא הצליח להסתיר את רגשותיו למחול: "אני מאד אוהב אותך ואת הקול שלך, את מדהימה" אמר למחול ההמומה. לראייה לאהבתו לזמרת הישראלית הצטלם איתה בדיוק באותה פוזיציה כפי שהצטלם בעבר עם אשתו ג'יידה פינקט בטקס האמי האחרון.

בעת הצילום הציג את מחול והכריז: "The one and only lina" מחול הדהימה את הקהל עם 3 שירים שלה לאחריה עלה סמית להופיע. בתום המופע סמית פנה למחול והשניים קבעו להיפגש בהמשך לדרינק בעיר.

הבנתם?
הבנתם?
תהילת עולם
תהילת עולם
מרגש
מרגש