בסוף השבוע התפרסמה כתבה החוגגת ארבעה עשורים לקריירה של שימי תבורי ולכבוד כך, נערך ריאיון עם הזמר המסלסל. במהלך השיחה, הוא העלה את גרושתו אביבה, איתה הביא לעולם את הזמר המצליח בן אל תבורי.

מה עם גרושתך ואם ילדיך, אביבה תבורי? אתם לא מפסיקים להתנגח בתקשורת.

תבורי: "היא לא מעניינת אותי, אני לא בקשר איתה. מה אכפת לי ממנה בכלל. בכל פעם שאני מדבר עליה היא הופכת לכוכבת על חשבוני. מי ידע מי היא בכלל לפני הזוגיות שלי עם יהודית? היא עושה כסף על חשבוני, וזה לא מתאים לי יותר. פתאום היא בריאליטי זוגות ופתאום היא זמרת. אני מרחם על הגברים שנופלים בפח שלה. איזו אמא היא בכלל? היא אמרה שרצתה לעשות הפלה עם בן־אל. איזו אמא בעולם אומרת כזה דבר על הילד שלה? כל מה שמעניין אותה זה כסף".



הגרושה אביבה תבורי מסרה בתגובה לדברי תבורי: "כנראה שהשנים שעברו השכיחו ממנו כמה פרטי היסטוריה. מי שנעזבה על ידו בחודש השני להריון, עם בן־אל, זו אני. מי שגידלה לבד ילדה שלו, בת חודש, אצל הורי, זו אני. וזה אחרי שצעקת עלי שאתה לא רוצה את ההיריון הזה והשארת אותי ללא עזרה, ללא כסף, ילדה בת 18. מזל שההורים שלי תמכו בי, כך שלא הפלתי את נסיך הזמר העברי בישראל היום."

משפחת תבורי (צילום: ראובן קסטרו)
משפחת תבורי (צילום: ראובן קסטרו)

"אני לא אמא רעה. אני מלווה את ילדי בכל נקודות הזמן המשמעותיות בחייהם. אתה נטשת ועזבת כל כך הרבה פעמים. בעלייה לתורה של בן־אל היית בחו"ל, השארת אותנו לבד. גם בגיוס שלו לא היית בארץ. כל מה שעניין אותך זה נשים ובגידות. בגדת בי, בגדת בילדיך. ואתה עדיין בוגד בשבעת ילדיך, בכך שניתקת איתם קשר ברגעים הכי חשובים בחייהם. חתונות עברו בגללך בטעם מר. במקום לתמוך בהצלחה של בן־אל אתה מעביר ביקורת. ללידת נכדך הבכור ולברית הגעת עם שומרי ראש, כדי שחלילה ילדיך לא יתקרבו. ניתקת קשר אפילו עם בתך היחידה. אז על מה אתה מדבר? להזכיר לך, אני בקשר טוב עם כל ילדי. אני לא מפקירה אותם. עד היום השתמשת בי כשק חבטות, ואני ריחמתי עליך. לא עוד!".