אחרי שניהלו פרידה מתוקשרת דרך הרשתות החברתיות ומדורי הבידור. השורד בדימוס אמיר פחר והאקסית אופל ענבר חזרו לזרועות האחד של השנייה כנגד כל הסיכויים. מדובר באחד מסיפורי האהבה שהפכו בין רגע לנחלת הכלל כשאמיר פחר שהשתתף בריאלטי הישרדות בעונה האחרונה, גילה על האי בשידור את סודו הכמוס ביותר, וחשף שהוא מוסלמי, הוא הצליח להפתיע בגילויו המסעיר בין היתר גם את זוגתו ענבר ואת בני משפחתה.



תגובתו החריפה של אביה של ענבר גרמה לקרע ביחסים ולפני מספר שבועות פחר נפרד מענבר מול כל המדינה, ובפוסט שהעלה ברשתות חשף את הסיבה ורשם "ההודעה הזאת שקיבלת מאבא שלך גרמה לי לוותר עלייך ועל החיים שחלמנו שיהיו לנו, נפרדתי ממך בכאב גדול. חשוב לי שתביני, אני לא יכול שתהיי אומללה בגללי, אני רוצה לגרום לך רק אושר, אני לא רוצה לפרק משפחות. חצי שנה את לצידי, באש ובמים, עברת איתי את כל החשיפה בהישרדות, החיזוקים והעלבונות, שום דבר לא שבר אותך. גם לא ההורים שאסרו עליך לאהוב מוסלמי ". ענבר לא נותרה חייבת והחליטה להשיב לו באותה מטבע ברשתות החברתיות כשפירסמה את הפוסט הבא:"ההורים שלי לא הפרידו בינינו. אני נלחמתי עד הסוף והייתי ממשיכה להילחם אם הבן אדם שמולי היה שווה את המלחמה הזאת, אבל זאת לא הסיטואציה. אמיר דאג לציין שהמשפחה שלי לא קיבלה אותו, אבל שכח לציין שגם המשפחה שלו לא קיבלה את המצב". מאז, השניים הורידו את הפוסטים העצבניים ולצערנו גם את רוב התמונות המשותפות אבל נראה שיש להם עבודה לעשות.



למרות כל הקשיים בדרך והמשפחות שמתנגדות מסתמן שהאהבה מנצחת והשניים החליטו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות. בשבועות האחרונים השניים נפגשו אירוע משותף ומאז הם מתקשים להיפרד והחליטו לתת צאנס נוסף לזוגיות.

(צילום: אינסטגרם)
(צילום: אינסטגרם)