הדרמות במשפחת תבורי מסרבות להיפסק, ועכשיו גם הנשיא נכנס לתמונה. רק לאחרונה דחה נשיא המדינה רובי ריבלין את בקשת החנינה של החייל אלאור אזריה שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל, אבל האם הוא ייעתר לבקשתו של הזמר הנודע או ידחה גם אותה?

שימי תבורי שקיבל בחודש שעבר פסק דין של שלילת רישיון הנהיגה לשנתיים לאחר שהורשע בגין נהיגה תחת השפעת קאנביס, מתכנן לבקש חנינה מנשיא המדינה בניסיון להקל בעונשו. כזכור, לפני חודש וחצי בית המשפט לתעבורה בתל אביב פסק לתבורי שנתיים שלילה וקנס בסך 3000 שקלים אך תבורי הגיש ערעור וקיבל דחייה עד לשנת 2018 לפני שרשיונו ישלל.

מוצא אחרון. שימי תבורי (צילום: אבשלום ששוני)
מוצא אחרון. שימי תבורי (צילום: אבשלום ששוני)


לדברי הזמר, העונש שהוטל מקשה עליו ועל אשתו יהודית באומן שלוקחים מדי יום את בתה של יהודית, קארין באומן לבית החולים לטיפול יומי של מתן נוזלים ותרופות בעקבות מחלת האנורקסיה הקשה ממנה היא סובלת בשנים האחרונים. בין היתר, זה אחד הטיעונים העיקריים שהגיש תבורי ועורך דינו, בבקשה לביטול פסק הדין החמור, כי כיצד יצליחו להתנייד מדי יום לבית החולים ללא רישיון? הנסיעה במוניות היא יקרה עבור יהודית ובתה שגם ככה מתקשה לעמוד בנטל הטיפול המאסיבי בבתה, ונסיעה בתחבורה ציבורית במצבה הרפואי היא לא אפשרית. תבורי מתכנן לבקש רחמים מנשיא המדינה וחנינה לעונש שצפוי להתחיל לרצות החל מינואר 2018.

שימי ויהודית אישרו את פרטי הידיעה

קארין ויהודית באומן
קארין ויהודית באומן

יהודית ושימי תבורי (צילום: אריאל הבשור)
יהודית ושימי תבורי (צילום: אריאל הבשור)