הבוקר במערכת TMI התחיל במקור שדיווח בבלעדיות כי משהו מתבשל בין האקסית של אייל גולן, רוסלנה רודינה לאיש העסקים תמיר ויצמן, והאקס של אלכסה דול ועומר קינן, דבר שמהר מאוד התברר כלא נכון. על פי אותו מקור, החופשה האחרונה של רודינה עם חברותיה הטובות שהתארחו במלון W באמסטרדם שנמצא בבעלותו של ויצמן הייתה סיפור כיסוי לבילוי האמיתי של רוסלנה עם הבחור החדש בחייה בעיר האירופאית.


 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


 

A post shared by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on


אממה, נראה שהסיפור ממש אחרת לגמרי. במהלך הבדיקה של הסיפור, כי בכל זאת- כל יום נטען שיש לאייל או רוסלנה רומן חדש עם מישהו אחר, התקבל אישור רשמי לזוגיות של הדוגמנית עם השם האחרון שעלה, איתי פז. זיוה מיכאלה מטעם סוכנות יולי שלחה תגובה רשמית לפרסום וכך כתבה: "רוסלנה בילתה באמסטרדם עם חברות טובות במלון של אבא של תמיר ותמיר היה במועדון של המלון ובילה שם עם חברות שלו. תמיר ורוסלנה מכירים המון שנים ואין בניהם שום קשר מעבר לידידות, וכידוע לרוסלנה יש כבר קשר".
הגברבר החדש. איתי פז  (צילום: פייסבוק)
הגברבר החדש. איתי פז (צילום: פייסבוק)

זאת הפעם הראשונה מאז שגולן ורודינה נפרדו שאחד מהצדדים מאשר זוגיות חדשה, אז למרות שהיא הבטיחה בראיונות שכשיהיה מה לעדכן היא תעדכן וזה עוד לא קרה, אפשר להכריז באופן רשמי- רוסלנה רודינה תפוסה. אגב, כפי שאפשר לראות בתמונה הבאה, מצד ימין נמצאת ליאן פישבן, חברתה הטובה של רוסלנה שאולי אחראית לשידוך.