שבוע חלף מאז חשף חיים אתגרבתחקיר מעמיק בתוכניתו "הכל אישי עוקץ VIP" את דמותו השנויה במחלוקת של יוליאן לוינסון, בחור שלא ידוע מאוד לציבור הרחב אבל מוכר מאד בברנז'ת הבידור והתרבות כמתחזה. לוינסון כיכב באין ספור פרשיות במדורי הרכילות והבידור והודה בשידור שפיברק זוגיות עם אילנית לוי, סיפק שירותי יח"צ שקריים לשמות כמו ענבל אור, הצל יואב אליאסי, הלנה השדכנית, אורית פוקס- תוך שהוא יצא מהארון, חזר לארון, בישל אבהות שבדרך עם הריון שלא היה עם פוקס, התחזה לכתב מעריב, לכתב חדשות 2 ולעובד אצל גיא לרר, המשיך ופתח חזית עם אייל גולן ורוסלנה ורודינה ועשה כל עוקץ בכדי לזכות בכותרות.


5679920298001

אחרי הפרסום בתוכניתו של אתגר, עבר לוינסון שבוע לא פשוט. תחילה הוא ניסה לעשות ספין נוסף על הפרסום וסיפר שהוא לא מסוגל להתמודד נפשית עם החשיפה השלילית ורמז כי שוקל לשים קץ לחייו. מספר ימים לאחר מכן פנה לוינסון למערכת TMI וטען כי עבר תהליך עם עצמו והחליט להתנצל, אז החלטנו לספק לו את הבמה: "את האייטמים שלי בחרתי בקפידה, בינהם ניתן למצוא את אילנית לוי, אייל גולן, רוסלנה רודינה, יואב אליאסי, אורית פוקס והשדכנית המיתולוגית הלנה עמרם. שמות אלו ועוד רוכזו כולם בתוכנית המצויינת "הכל אישי" של חיים אתגר האלוף. אציין שבתור צופה מהצד בהתחלה טיפה נפגעתי, לקח לי מעט זמן לעכל שהתוכנית מדברת למעשה עליי. שבועיים לא קלים עברו. המון מחשבות ובעיקר חשבון נפש עצמי".

אילנית לוי (צילום: שוקה כהן)
אילנית לוי (צילום: שוקה כהן)


"אילנית לוי, עברו כמעט 8 שנים ועדיין אנשים נזכרים באותה הידיעה. יצא לנו לחלוף אחד על יד השניה (באולפנים של ערוץ 9) כמה פעמיים, כשאני עבדתי בערוץ והיא צילמה תוכנית בישול ואף פעם לא העזתי לגשת ולבקש את סליחתה, אז סליחה. אייל גולן, אייל היקר. בכל פעם שעשיתי לך פפראצי אני בטוח שהרגשת שאתה בהוליווד ושמך הוא ג'סטין ביבר. שכחתי שאני נמצא בישראל ושהגבול כאן הוא דק מדי. למען האמת כבר סוג של השלמנו אבל בכל פעם שאני רואה את הסרטונים, אני עצמי נעלב וחש אי נוחות מסויימת (הייתי בטוח שזו המהות האמיתית של רכילאי מקצוען וצלם פפראצי), אז באותה הנשימה אני גם מבקש סליחה אמיתית וכנה מרוסלנה היקרה. בעיקר על השאלה הגזענית ההיא ששאלתי. באותו הרגע זה פשוט הרגיש לי הכי טבעי ועיתונאי שבעולם. בערב כבר הצטערתי".

אייל גולן, רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)
אייל גולן, רוסלנה רודינה (צילום: אור גפן)

"יואב, יואב יואב. רזית ואתה כבר בקושי עושה צל. גם לך אני חייב התנצלות. באותה התקופה הייתי ביובש תקשורתי מטורף וחיפשתי על מי ליפול. קבל את סליחתי מצטער שאתה היית הקורבן. התנהגות לא חברית מצדי ולא מכבדת, בטח שלא אותך. האריה וסמל הימין. מצטער על שכיניתי אותך "קוף ימני ברברי לא מפותח" ועכשיו נעבור לשדכנית. הלנה היקרה סליחה על שפגעתי. את אישה מדהימה ולכותרת כלל לא היית זקוקה. באותם הימים המוח שלי היה עסוק בסקופ הבא. אני ממש מצטער על עניין הכלייה, מאז אותו מקרה אני מנסה לשמור על הפה אך ללא הצלחה".

הצל (צילום: יח"צ)
הצל (צילום: יח"צ)

"אורית פוקס, חברה יקרה לליבי שתמיד מתייצבת לצידי בשעת צרה. מצטער מעומק ליבי על ההיריון שלא יצא ולא היה, פשוט עצבנת אותי, אז הוצאתי את מחירון התהילה. מחילה וסליחה אוהב אותך המון. בנימה אופטימית זו אסיים ואקנח בסליחה נוספת. הפעם, לחבריי העיתונאים שניצלתי בזדון את הצימאון התמידי שלהם לרייטינג ולהקלקות. מבטיח שלא אכניס אתכם יותר אל מגרש המשחקים שלי. ובכלל, בימים אלו אני עמל על תוכנית שיקום והבראה עצמית בתקווה לצאת לדרך חיובית ומקצועית עוד יותר."

אורית פוקס. יח"צ
אורית פוקס. יח"צ