אחרי שפרשיית בן אל תבורי ואורטל עמר נרגעה נראה שיש "קאט פייט" חדש בביצה שמעסיק את מדורי הבידור. לא היה שקט בשבועות האחרונים בגזרת בת הזוג הנוכחית של אייל גולן, דניאל גרינברג והאקסית ואם בנו יאן רוסלנה רודינהש"התכסחו" אחת עם השניה דרך התקשורת. מקורב לגרינברג לחשש ל-TMI כי היא רתחה על הדברים האחרונים שאמרה רודינה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ולכן שוקלת לקחת את הסכסוך צעד אחד קדימה ולתבוע את רודינה על דיבה ולשון הרע.

גרינברג עוד לא החליטה האם פנייה לערכאות משפטיות היא הצעד הנכון, כי בכל זאת מדובר באם בנו של בן זוגה, או שפשוט עדיף לה לבלוע את הנאמר ולדפדף הלאה. מה שבטוח זה שבמידה ותהיה תביעה, בית המשפט ומדורי הבידור ייהנו מדרמה הוליוודית של שתי דוגמניות יפות ומפורסמות כשזמר אחד מצליח ביניהן.

עצבנית. דניאל גרינברג (צילום: מוטי דביר)
עצבנית. דניאל גרינברג (צילום: מוטי דביר)



תקציר האירועים אם במקרה פספסתם, דניאל גרינברג נכנסה לנעליה של רוסלנה רודינה ולא רק עם האקס המשותף אייל גולן, אלא גם בקמפיין שגרינברג קיבלה, להם שימשה בעבר רודינה פרזנטורית. גרינברג התראיינה לתקשורת וסיפרה שהיא ורוסלנה לא מכירות ושהיא "לא יורקת לבאר ממנה היא שותה". רוסלנה הגיבה לגרינברג ואמרה שגרינברג לא דברה אמת כי השתיים מכירות עוד כשגרינברג הייתה מעריצה שלה בגיל 15 והיא סיפקה לה עצות ושימשה מנטורית שלה בתחום הדוגמנות, עד שהיא חצתה גבולות וסימסה לבני זוג שהיו לה באותה תקופה עוד שהייתה איתם בזוגיות, ביניהם גם לזמר המסלסל.

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)

עוד חשפה רודינה, שאייל גולן הוא לא הראשון כי גרינברג גם חיזרה אחרי אקס אחר שלה אסי אדרי עוד כשהיו יחד, וכשנפרדו גרינברג יצאה עם אדרי. כשנשאלה אם מדובר בדפוס של גרינברג השיבה רודינה כי מדובר במעריצה. גרינברג בתמורה לא נותרה חייבת ועוד באותו יום העלתה סטוריז שלה לרשתות מבלה עם אייל גולן ועם בנה של רוסלנה יאן.

דניאל גרינברג מסרה :"אין תגובה"

מבלה עם יאן. דניאל (צילום: אינסטגרם)
מבלה עם יאן. דניאל (צילום: אינסטגרם)