ההצלחות הגדולות של אושיות בביצה תלויות במרבית המקרים בניהול נכון של סוכנויות ייצוג שמקדמות אותם מול גופי התקשורת ומול חברות מסחריות לטובת קמפיינים ועבודה בשוק. אלא שלא פעם קורה כי סוכן שהיה אמון על גילוי וחשיפה של טלאנט טרי מופתע לגלות כי אותו טלאנט החליט לפרוש כנפיים ולרעות בשדות זרים.

כך קרה עם הדוגמנית רומי פרנקל בת ה-16 שהתגלתה לראשונה על ידי הדוגמנית נטלי דדון. דדון גילתה את פרנקל כשהייתה בת 12 במסיבת בת מצווה בה תיקלטה והפכה במהרה לסוכנת של הדוגמנית הצעירה בשיתוף עם סוכנות ITM. דדון והסוכנות הרימו את שם המותג, רומי פרנקל, והפכו אותה לדבר החם בתעשייה כשהיא מובילה קמפיינים נחשקים כמו קרליין, דנונה, עדיקא, טוונטיפורסבן ואחרים ואף הוחתה לאחרונה גם בסוכנות הבינלאומית IMG, המייצגת שמות כמו גל גדות וקים קרדישיאן.



פרנקל החליטה לעשות לאחרונה שינויים, וכצעד ראשון עזבה את הייצוג של הדוגמנית הבוגרת ועברה לניהולה של ציפי לוין, אמה של בר רפאלי, אלא שהפרידה לא נגמרה בידידות ופרגון הדדי אלא בטונים צורמים ודדון ופרנקל החליטו לעשות אופירה אסייג ואייל גולן והסירו אחת לשנייה עוקב באינסטגרם.

נטלי דדון מסרה בתגובה: "גיליתי וזיהיתי את הפוטנציאל הטמון ברומי עוד בהיותה ילדה קטנה. נכנסתי לשם עם כל הלב ובאמונה שלמה, ליוויתי והשקעתי בה בהקניית דרך, הכנת קרקע והבאתה למקום ריווחי, קידום המדיות החברתיות ופתיחת דלתות למקומות הנכונים כל זאת תחת הכנפיים שלי כשאני שומרת עליה מכל משמר ומכל המכשולים בעולם הזה, כל זאת עם כל הלב שיש בי. מאחלת לה הצלחה גדולה ושתלמד לבחור נכון ובעצמה את המשך דרכה. דרך צלחה".