ההורות המשותפת לתו פרינס הולידה מחלוקות משפטיות בין ההורים בן אל תבורי ואורטל עמר, שנפגשו בין כותלי בית המשפט לענייני משפחה, אבל כעת מסתמן שהבן המשותף לשניים גם מצליח לקרב לבבות ונראה כי הסאגה המשפטית בקרוב תגיע לקיצה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



אמש (שבת) ציין תו פרינס את חגיגות השנה להולדתו. האמא והאבא שהתנהלו עד כה מול עורכי דין, נפגשו לבוק צילומים לרגל חגיגות ההולדת המרגשות של תו. זה לא נגמר בזה, כי היום (ראשון) בילו צמד האקסים את שעות הבוקר המוקדמות שוב יחד, בחגיגות היום הולדת של תו בגן שלו, לצד בלונים מזוהבים ועוגה מעוצבת.


משפחה מאושרת (צילום: אינסטגרם)
משפחה מאושרת (צילום: אינסטגרם)

תבורי שיתף את עוקביו באינסטגרם בתמונה משותפת שלו עם תו ועמר וכתב: "אני לא זוכר את יום ההולדת שנה שלי, אבל אני בטוח שהכי חשוב לי אז והלוואי וגם היום, שההורים שלי יהיו יחד. לפעמים דברים לא מסתדרים בחיים, אבל זה לא אומר שצריך לקום לקחת את הדברים ולעזוב. הגוזל הקטן הזה שאתם רואים בתמונה, הוא שלנו, ואפשר לגדל גוזל כזה להיות מושלם עם אופי מושלם גם כשאתם לא ביחד. תלמדו לכבד אחד את השניה ולעזור, ותראו שכל הבעיות שלכם נפתרות".



אליהם הצטרפה גם הסבתא הלוהטת אביבה תבורי. מקורות לחששו לTMI, כי עמר ותבורי החליטו לנסות לפתור ביניהם את המחלוקות מחוץ לערכאות משפטיות, במטרה לשמור על יחסים קרובים והדוקים לטובת הילד. אנחנו לגמרי בעד!

בן אל תבורי עם תו פרינס (צילום: אינסטגרם)
בן אל תבורי עם תו פרינס (צילום: אינסטגרם)