רק בסוף השבוע קראתם ב-TMI על פריסליה קשתי, בת דודתו של טום קשתי, שהואשמה בהריגה והפקרה של הולך רגל ומרצה מאסר בכלא וכעת בשורות קשות לכוכב הריאליטי הנודע, כתב אישום הוגש נגד טום קשתי. קשתי שהתפרסם במירוץ למיליון, עוד כשהיה בזוגיות עם אדל בספלוב, וכיכב בדוקו ריאלטי "גולסטאר", התבשר בחודש שעבר כי הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום בגין תקרית אלימה בה היה מעורב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

טום קשתי ופריסליה קשתי (צילום: אינסטגרם)
טום קשתי ופריסליה קשתי (צילום: אינסטגרם)


כזכור לפני כחצי שנה, פרסם הבלוגר עומרי חיון על תקרית אלימה בה היה מעורב כוכב הריאלטי. בסרטון שתועד על ידי מצלמות האבטחה נראים קשתי ואחיו מנסים להיכנס לבניין יוקרתי בתל אביב, עם אופניים וקורקינט, אלא שהמאבטח שבמקום הסביר לשניים כי הכניסה ללובי אסורה עם אופניים וקורקינט, והסביר להם כי באפשרותם לקשור אותם בחוץ או להיכנס דרך קומת החניון.

טום קשתי (צילום: ניר פקין)
טום קשתי (צילום: ניר פקין)

השניים התעלמו מדבריו, בעוד המאבטח בן ה-60 לחייו ניסה למנוע מהם את הכניסה למעלית, מה שהוביל לוויכוח סוער ונגמר בתקרית אלימה מצד קשתי שדחף את השומר באלימות לרצפה. המאבטח הגיש תלונה במשטרה ולאחר שכל הצדדים נחקרו, הפרקליטות המדינה החליטה להגיש בחודש שעבר כתב אישום נגד קשתי ואחיו בגין תקיפה הגורמת לחבלה של ממש, והיזק לרכוש במזיד.

טום קשתי (צילום: רפי דלויה)
טום קשתי (צילום: רפי דלויה)