בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, עדיין לא סולח לאופירה אסייג על חילופי הדברים מהעבר, יש שיגידו שהוא מגזים ומיותר, יש שיבינו את הצורך שלו בהגנה על הוריו, עד פה הכל לגיטימי, אבל הפעם הוא יורד לפסים אישיים. אז אחרי שכינה את גיא פלג "דמבו" וכמעט חטף תביעה, עובר נתניהו לקורבן הבא, והפעם זאת מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)
יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)


השניים כזכור כבר ניהלו פינג פונג הכפשות הדדי, כשבעבר תקף אותה נתניהו ג'וניור על תמיכתה באייל גולן בפרשיית הקטינות. כמו כן כינה אותה "בהמה גסה", לאחר שאירחה בתוכניתה את פעילת הליכוד שקטעה את דברי ראש הממשלה וכעת בעקבות טור אישי בו פרסמה אסייג את אכזבתה הגדולה מראש הממשלה, שמוביל אותנו שוב לבחירות, על מנת לשמור על הג'וב שלו בציפורניים לטענתה, נתניהו משיב מלחמה.

אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

בנו של ראש הממשלה העלה פוסט לאינסטגרם עם תמונה של אופירה אסייג מתנוססת יפה על גבי דפי שער עיתון, לצד תמונת פפראצי של אסייג לא מחמיאה ונטולת פוטושופ. אז אומנם מדובר בתמונה ישנה, מאז הספיקה אסייג להשיל קילוגרמים מיותרים ממשקלה ולעבור מייק אובר שהטיב עימה, אבל יאיר נתניהו בחר לשתף את שתי התמונות והכיתוב: "מצא את ההבדלים, מי אמר שפוטושופ לא עושה קסמים".