אמש (שני) פרסם בן אל תבורי פוסט מרגש, בו חשף לראשונה פרטים אישיים מחייו ומילדותו. בפוסט סיפר על ילדות לא פשוטה בצל משפחה מוזרה, נטולת אהבה, על בדידות קשה שחווה ועל כך שאף אחד מבני המשפחה לא האמין ביכולותיו, מה שגרם לו להיות היחיד שמאמין בעצמו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



עדי טפר בן דודו של בן אל, שלטענתו הזמר גדל בבית משפחתו, פרסם מנגד פוסט המטיל דופי בדבריו של הזמר ומציג מציאות הפוכה ממה שתיאר בן אל.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

טוב אני חייב לשתף משהו שכלכך מרתיח אותי כידוע לחלקכם אני ובן אל תבורי בני דודים ומשגע אותי לראות מדי פעם את הבכיינות שלו שלא היה לו מעולם משפחה, או לא היה לו כסף, או אף אחד לא תמך בו וכו' כל מי שמכיר אותי יודע והיה עד לכך שבן אל גדל אצליינו כמעט מאז שנולד יותר מעשור כל מי שמכיר אותי יודע איזה חום ואהבה בן אל קיבל אצלינו במשפחה בן אל עבר לגור אצל אביבה לאחר שהתחתנה עם עופר טלקר לזמן קצר לאחר הגירושין עבר להתגורר אצל שימי. אבל מה היה עד אז ?? סבתא שלי ז"ל שהייתה גרה איתנו ואמי נהגו לתת לו ולאחותו את כל האהבה שבעולם אפילו מדי פעם הרגשנו מין הפלייה למה להם כן ולנו לא, אוכל חם, ביגוד, כספים, הגעה לאסיפות הורים בבית הספר מה לא? תמונות יעידו כך !! חברים יעידו כך!! עד היום אני פוגש חברי ילדות של בן אל ונתקל בשאלות " מדוע אתם לא מדברים" או "איזה התנהגות אתם גידלתם אותו" וכו' מי שמכיר אותי יעיד כמה קידמתי ודחפתי את בן אל, היו ימים שהוא חשב לא להמשיך עם המוסיקה בכלל ואני הייתי שם בשבילו, אבל כשסבתא שלי נפטרה להלוויה הוא אפילו לא הגיע גם שסבא שלי נפטר אפילו להלוויה הוא ואביבה לא הגיע מי כן הגיע וכיבד תמיד? שימי תבורי! למרות שהוא כבר מזמן לא חלק מהמשפחה לא משנה מי אושפז מהמשפחה, תמיד לא ציפינו שבן אל או אביבה יגיעו לבקר וזה באמת ככה היה. למה אני כותב את הפוסט הזה? כי מעצבן אותי לראות כמה הוא מתייפיף לתקשורת, כמה הוא מחפש להשאר בכותרות, כמה חארטה במילים שלו, כמה שיטטטט!!!!! חשוב שהציבור ידע שאין אמת בדבר הוא קיבל בית חם ואוהבבב שלא יודע לתת טיפה הערכה! אז לבכות שלא קיבל חום ואהבה בימי הולדת שלו בהמשך לפוסט שרשם? הוא שכח איזה מתנות יוקרה הוא קיבל ממני באופן אישי בלי קשר למשפחתי שפינקה אותו! אז אדון בן אל, התהילה עשתה לך קצר במוח, תתעורר על עצמך. אף אחד לא צריך כסף ממך, ברוך השם אנחנו מסודרים אבל אם החלטת להתרחק מהמשפחה שלך גם מהצד שלנו, לפחות תדבר אמת! יש לך סבתא וסבא בשמיים שרואים הכל ואני מאמין שהם לא אוהבים את הצביעות שלך בברכה עדי טפר בן דודו של בן אל תבורי

A post shared by Adi Tepper (@aditepperr) on


אלא שלא רק בן הדוד של הזמר בחר שלא להתעלם, גם הזמר שימי תבורי, אביו של בן אל שנמצא איתו בסכסוך מתמשך, זעם על הטענות הקשות של בנו ובחר להתייחס לדברים במעריב:

"כל סיפורי הבכיינות של בן אל בתקשורת הם הזויים. בן אל קיבל ממני המון אהבה, חום וכספים. שילמתי המון למענו בכל מה שרצה, גם במה שקשור לקריירה. הגיע הזמן שיפסיק להתבכיין ויזמין אותי בעצמו ולא יקטר שאני לא שם בשבילו. משתמש בבכיינות שלו כדי שירחמו עליו, אפילו לבריתה של בת אחותו, בת אל, הוא לא הגיע".

שימי תבורי ואשתו יהודית באומן (צילום: אביב חופי)
שימי תבורי ואשתו יהודית באומן (צילום: אביב חופי)

"הוא זה שמנתק קשר עם כל בני המשפחה. אז שיפסיק עם השטויות, שיתחיל להיות גבר ויתחבר למשפחה שלו. איזה ילד לא מזמין את אבא שלו לאירוע הברית של הבן שלו, הנכד שלי, תו פרינס. הכל לא אמיתי והוא עוד זה שמתלונן שאני יוצא לתקשורת עם הכביסה המלוכלכת שלנו, ובמה הוא עסוק כל היום? בלכתוב סיפורים לתקשורת עד כמה הוא מסכן או כמה הוא אוהב אותי. אז יאללה בוא תראה כמה אתה אוהב אותי ותטלפן אליי. אפילו פעם אחת לא טילפן ולא ניסה. וחבל שהוא מנסה לצייר תמונה מעוותת ולא נכונה על האבהות שלי".

שימי תבורי ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)
שימי תבורי ובן אל תבורי (צילום: יח"צ)