הלב שלה על 200: את ליהי טולדנו, בתו בת ה-17 וחצי של היוצר והזמר אבי טולדנו, פגשתם כשהרימה את מסך "הכוכב הבא לאירוויזיון" עם ביצוע מרגש ל"אף אחת" של מירי מסיקה, ביצוע שזיכה אותה בכרטיס לשלב הבא. טולדנו היא יוצרת, זמרת, שחקנית ורקדנית מגן יבנה, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר לאמנויות תלמה ילין, שכבר הספיקה להוציא שיר בכורה לפני כשנה וחצי שנקרא "הלב שלי על 200".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אמנם טולדנו לא הצליחה לכבוש את שופטי "הכוכב הבא", ולא נכנסה לנבחרת לאחר שביצעה את "בדידות" של יזהר כהן (במקור je suis malade הצרפתי של סרג' לאמה), אבל אתמול (שני) התברר כי היא כן הצליחה לכבוש את ליבו של אור עמרמי ברוקמן, אותו היא פגשה בצילומי התכנית.


ליהי טולדנו (צילום: Liam matal)
ליהי טולדנו (צילום: Liam matal)

טולדנו שיתפה תמונה של הזוג הטרי והוסיפה לב אדום וקטן ביניהם. במערכת TMI נרשמה התלהבות ולכן הם מיהרו לבדוק את הסטטוס עם הזמרת היפה: 

היי ליהי, מזל טוב על הזוגיות החדשה! כמה זמן את ואור יחד?

"קודם כל תודה רבה. יחד כבר כמה זמן... מכירים מהצילומים של הכוכב... בגדול זאת התחלה, אין לי רצון לשתף ביותר מדי פרטים. מעדיפה לשמור על הפרטיות כרגע".

אור עמרמי ברוקמן הוא גם תלמיד תיכון ועוד מעט בן 17. הוא גר בשכונת הדר יוסף בתל אביב עם אבא גיל ואבא דקל ושתי אחיותיו. השבוע ראינו שהג'ינג'י המהמם דווקא כן נכנס ישירות לנבחרת, בזכות הביצוע המרגש שלו ל"ניצחת איתי הכל" של עמיר בניון, שזיכה אותו בחמישה כחולים מהשופטים. כבר מחכים לעדכונים הבאים של הזוג הצעיר!