בקרוב כתבת התחקירים של חדשות 12, אדוה דדון, תשוב לרוץ, אבל לא אחרי מתחזים כי אם אחרי התינוקת שלה ושל בעלה, כתב החדשות גלעד שלמור, שנולדה היום (שלישי) בשעה טובה! 

הלידה התרחשה מספר שעות אחרי שדדון סיכמה את התקופה העמוסה של ההריון וכתבה באינסטגרם: "תשעה חודשים, שלושה סרטים, שתי סדרות הנוכלים, שני סבבי הסלמה בדרום, שתי מערכות בחירות, מחאת אתיופים ועוד עשרות מבזקי חדשות, פריצות, שידורים חיים, דיווחים. יאללה בקטנה, עברת מספיק בבטן, אני מוכנה לקראת האתגר האמיתי - להיות אמא שלך".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adva Dadon (@adva_dadon) on


דדון ושלמור, כזכור, נישאו ביוני 2017 אחרי שש שנות זוגיות, בחתונת ים בחוף ניצנים בשישי אחר הצהריים, לצד כל מגישי מהדורת חדשות 2. לפני חמישה חודשים בישר שלמור בפייסבוק כי שנתיים אחרי החתונה, הם מצפים ליורשת עצר ראשונה. וכך כתב:

"כבר תקופה שאדווה זוהרת קצת יותר מהרגיל והתרגשות חדשה נכנסה אלינו הביתה לא מזמן. במהלך בדיקה שגרתית אצל הרופא החל להתנגן ברדיו הילדה הכי יפה גן. הדוקטור חייך ואמר שאלוהים או אלוהי הפלייליסט נתן לנו רמז קטן למה צופן העתיד".

כעת, תשעה חודשים אחרי שסחבה בטן הריונית מול עדשות המצלמה והמשיכה לעבוד עד הרגע האחרון, צמד המגישים הפכו לראשונה למשפחה בת שלוש נפשות. שיהיה במזל.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Adva Dadon (@adva_dadon) on