לפני שבוע הגיעו מיקי מוכתר ומיכל הקטנה מלוות בספר שלהן על מנת להתגייס למטרה חשובה – תרומת שיער לעמותת "זיכרון מנחם". כשהגיעו למקום, נכחו לגלות שאין באפשרותן לקיים את התרומה עד לסיום הפקת הצגת החנוכה שבכיכובן, יחד עם זאת, החליטו להצטלם בכל מקרה עם שיער לא שלהן ולהציג מצג שווא של גזירת השיער.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

באותו הערב, מוכתר ומיכל הקטנה הופיעו בהצגת החנוכה בפני קהל רב, שנכח לתדהמתו לגלות כי שיערן חזר לאורכו המקורי, כלומר, שלא באמת תרמו את שיערן לעמותה. ההורים זעמו על ההחלטה ועל מצג השווא ומוכתר ומיכל הקטנה מיהרו להתנצל ברשתות החברתיות.

יפה להן התספורת (צילום: ניר סטולו)
יפה להן התספורת (צילום: ניר סטולו)

היום (שני) בסיום ההצגה האחרונה בסיבוב הפקת חנוכה "מותק גיבורי החלומות" בכיכובן, עלו השתיים על במה יחד עם מתנדבות מעמותת "זכרון מנחם", מלוות בספרים שקלעו לשתיים צמה ובנוכחות 3000 ילדים בקהל ומימשו את הבטחתן כפי שתכננו מלכתחילה. לפני גזירת הצמות נשאו השתיים דברים: "לא ניסינו להוליך שולל אף אחד ואם מישהו נפגע כתוצאה מזה, אנחנו רוצות לנצל את הבמה הזו כדי להתנצל. אנחנו גאות לתרום את השיער היום. זאת מצווה וזו זכות", אמרה מיכל הקטנה.

רגע לפני גזירת השיער (צילום: ניר סטולו)
רגע לפני גזירת השיער (צילום: ניר סטולו)

"אני שחוויתי בעצמי את המחלה הארורה, נדהמתי לגלות שיש מי שמטיל ספק במניעים שלנו ומאחל לנו את הגרוע מכל וזה היה קשה מנשוא. אנחנו מתרגשות לחלוק אתכם את הרגע הזה. הלוואי שגם אתם תדעו לעשות טוב עבור אחרים כי לתת זה לקבל", הוסיפה מוכתר. לקול תשואות הקהל גזרו לכל אחת מהן 30 ס"מ משיערן כתרומה עבור נשים חולות סרטן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miki Mucthar Ori (@miki_mucthar) on