אין כמו לפתוח את השבוע בשלווה לאחר סוף שבוע רגוע, אבל במקרה של אייל גולן, לא כך היה הדבר, לאחר שעשה את דרכו לתחנת המשטרה בעיר מגוריו רחובות, והגיש תלונה. הזמר המסלסל שנמצא בשנים האחרונות בהליכים משפטיים אזרחיים נגד הבלוגר עומרי חיון בגין לשון הרע ודיבה, החליט לקחת את זה צעד אחד קדימה ולפנות לערכאות פליליות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אמש (שלישי) דפקו שוטרים בדלת ביתו של הבלוגר עומרי חיון וקראו לו לבוא לתחנת רחובות שפלה, לחקירה תחת אזהרה בגין פגיעה בפרטיות בילוש או הטרדה. הזמר אייל גולן כך מסתבר, הגיש בתחילת השבוע תלונה במשטרה נגד חיון, כשהאחרון פרסם בפייסבוק ידיעה שפוגעת בו ובמשפחתו ועסקה בשמועות שקריות על מותו של הזמר. זאת ידיעה אחת מתוך רבות אחרות שפרסם חיון נגד הזמר.

שוב הגיע למשטרה (צילום: אור גפן)
שוב הגיע למשטרה (צילום: אור גפן)

חוקרי משטרת רחובות חיפשו אחר חיון ואף הגיעו לבית אמו. חיון זומן לחקירה וכשהגיע לתחנת המשטרה הוא נחקר באזהרה. בשלב מסוים הורה לו החוקר להישאר במה שמוגדר במשטרה כחדר שהייה, שהוא מודיע לו שהוא מעוכב על ידו לצורך המשך חקירה. מדובר בחדר בתחנה שבחלקו גם יש סורגים וזאת במטרה להכניס לתוכו חשודים או עצורים, בדרך כלל בגין עבירות חמורות או שקיים חשש לבריחה של חשוד. לטענת חיון הוא הוכנס למעצר במשך כחצי שעה ולאחר מכן שוחרר לביתו. במשטרה מתעקשים שהוא עוכב במסגרת החקירה והוכנס לחדר שהייה.

במהלך החקירה ביקשו השוטרים מחיון להביא לתחנה את המחשב שלו ודרשו ממנו להסיר את הפוסטים נגד הזמר או במקרים אחרים לשנות את הכותרות שבחר לתת להם. בתום חקירה בת מספר שעות, שוחרר חיון לביתו עם צו הרחקה ובשעות הקרובות הוא צפוי לשוב לתחנת המשטרה להמשך חקירה. 

עומרי חיון (צילום: אריק סולטן)
עומרי חיון (צילום: אריק סולטן)

תגובתו של עומרי חיון: "אייל גולן זוכה ליחס נדיר מהמשטרה. לא ברור באיזה עידן אנחנו נמצאים אבל להזמין אותי לחקירה על הטרדה שאני בסך הכל עושה את העבודה שלי ככתב בידור כבר 10 שנים. לחוקר היה צלצול טלפון עם שיר של אייל ובשביל להשתחרר הייתי צריך לתת להם את המחשב שלי שזה כבר מטורף! עוסק 10 שנים בתחום. היו סכסוכים אבל מעולם זה לא הגיע לרמה הזאת. רק מזכיר שלפני כמה שנים הוא האשים אותי שהאזנתי לו בסתר, פרשה שהתבררה כשקר גמור. אני אמשיך להילחם על חופש הביטוי".

תגובת המשטרה: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעדיין מתנהלת בימים אלו. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות. נציין שנמשיך לחקור את המקרה ביסודיות על מנת להגיע לחקר האמת".