תכנית הריאליטי שמפגישה זוגות בפעם הראשונה מתחת לחופה, "חתונה ממבט ראשון" חוזרת בעונה חדשה במוצ"ש הקרוב בערוץ "קשת 12". לקראת העונה השלישית ב-TMI החליטו לבדוק את מי מהזוגות של העונות הקודמות אתם הכי אהבתם. איזה זוג הכי נגע לכם ללב, מי השניים שהכי רגשו, עוררו את זעמכם או גרמו לכם לשמוח על כך שאחד הצדדים החליט להשאיר את השידוך שלו מאחור. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

העונה הראשונה של התכנית הצליחה לייצר זוג אחד שהמשיך ליחסים גם אחרי שהתכנית הסתיימה. אלו אחווה סיטבון וטל כוכבא כמובן, שהיו בזוגיות של שנה לאחר צילומי התכנית, אך שברו את לבם של המעריצים כשהודיעו על פרידתם. מאז סיטבון המשיכה הלאה וכיום היא בהיריון ליוצא ריאליטי אחר, יונתן רונן. כוכבא מצד שני עדיין חי בגפו ועבר בקיץ שעבר לעיר הרווקים הנצחית, תל אביב. 

אחווה סיטבון, יונתן רונן (צילום: צ'ינו)
אחווה סיטבון, יונתן רונן (צילום: צ'ינו)

בעונה השנייה הכרתם זוג שלאורך העונה עשה סימנים של שידוך מוצלח, כמעט כמו זה של סיטבון וכוכבא, יוגב אלקיים ובת אל לוי שנראו מאוהבים לאורך העונה, אך בסופו של דבר גם שם מבחן המציאות לא הביא איתו בשורות טובות ואיש איש הלך לדרכו. אלקיים כיום בזוגיות אוהבת ויציבה עם תום בן מנשה ולוי שיצאה תקופה עם בחור בשם אסף חנג'רי, חזרה למעגל הרווקות. 

הספיקה להיפרד ממנו. בת אל לוי ואסף חנג'רי (צילום: שוקה כהן)
הספיקה להיפרד ממנו. בת אל לוי ואסף חנג'רי (צילום: שוקה כהן)

הזוג שהכי הפתיע את הפורמט ובניגוד לכל הסיכויים עדיין יחד הם שירי ולירן כמובן. שירי קופפרברג לא אהבה תחילה את השידוך שהמומחים ראו כמתאים לה ביותר ועשתה ללירן לוי חיים קשים. למזלה הוא היה סבלני ומתחשב והצליח בסופו של דבר לכבוש את ליבה. השניים נפרדו לזמן קצר לאחר סיום שידור התכנית וחזרו שוב האחד לזרועות השנייה.

היו גם כאלו שמראש הצופים ראו שזה לא הולך לשום מקום כמו תומר אביטל ועדי גרדוס מהעונה הראשונה, שהחליטו להפריד כוחות לפני שצילומי התכנית הסתיימו או אפרת יוגב ושחר משה שמיד לאחר ירח הדבש סיימו את דרכם המשותפת.  

אין ספק שעדיף לדעת מההתחלה שזה לא עובד ולחתוך את הקשר בתחילתו, בלי לייצר ציפיות אצל אחד הצדדים. בעונה השנייה של התכנית נפגשתם בשני זוגות שגרמו לכם להתאהב בהם בחתונתם ולהבין שזה השידוך הכי מוצלח שיכל להיות, אבל רגע אחרי שהאורחים הלכו הביתה, נכנסו למסע של תסכולים והאשמות. אחד הזוגות הפוטוגניים הם דקלה דאיטי ואלון עיני, שנהנו מהאנרגיות ושמחו על השידוך בזמן החתונה ולאחר תקופה קצרה מאוד, הבינו שהם לא משדרים על אותו גל. גם אורטל יהלומי ועידו חמדי התלהבו מאוד מהשידוך, אך כשחמדי הראה מעט רגישות, יהלומי נבהלה והחליטה שהוא לא מספיק גבר בשבילה. יהלומי התארסה לגבר גבר וחמדי מצאה זוגיות שתקבל אותו בדיוק כפי שהוא. 

אורטל יהלומי והארוס (צילום: אינסטגרם)
אורטל יהלומי והארוס (צילום: אינסטגרם)

אז באיזה זוג הכי אהבתם לצפות? מי הצליח להוציא אתכם משלוותכם? לעורר בכם תקווה או סתם היו מתוקים והלוואי שהיו נשארים יחד?