מספר ימים לאחר שנחשף כי המלכה אליזבת לא תאפשר לנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל להמשיך ולהחזיק בתואר המלכותי סביבו בנו את כל המותג שלהם, עכשיו מגיעות חדשות מפתיעות נוספות ותסמכו על הקרדשיאנ'ס שגם פה הן יהיו מעורבות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כידוע, הזוג המלכותי עבר להתגורר באחוזה בשווי 14 מיליון דולר בוונקובר שבקנדה, בתקווה למצוא קצת שקט ופרטיות בתוך כל הכאוס שמתחולל בחייהם, אלא שהשקט הזה כנראה לא מספיק להם. על פי דיווחים מעבר לים, השניים החלו לשקול מעבר רשמי לגבעות קליפורניה שבארצות הברית. 

בקרוב מחוץ לאור הזרקורים? הארי ומייגן (צילום: רויטרס)
בקרוב מחוץ לאור הזרקורים? הארי ומייגן (צילום: רויטרס)

בדיקה מעמיקה גילתה כי הדוכס והדוכסית מסאסקס מעוניינים לעבור לגור בשכנות לאימה של הדוכסית, דוריה ראגלנד, באחוזה פרטית בשווי של כ-7 מיליון דולר. האחוזה, המכונה "אחוזת פטרה", בבעלות השחקן דיוויד שרבט וגרושתו ברוק ברק, מונה כעשרה חדרי רחצה ושמונה חדרי שינה ומעוצבת בסגנון אירופאי קלאסי. היא מוקפת גבעות וממוקמת באחת השכונות היותר פרטיות ואקסקלוסיביות במאליבו ומרושתת כולה בשומרים ומצלמות אבטחה שיספקו לשניים את הפרטיות לה הם כל כך מייחלים. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Stay Awhile Villas (@luxuryhomerentals) on

כנראה שהעולם לא היה נחשף לידיעה הזאת אלמלא קייטלין ג'נר, שגילתה בתכנית הבוקר הבריטית "loose show" כי שמעה משכניה שהשניים מחפשים בית פרטי ושקט במאליבו שבקליפורניה. כמובן שמעורבותן של בנות המשפחה הכי מפורסמת בעולם לא הסתיימה כאן, כי לאחר בדיקה נוספת התגלה שב-2018 שכרה טייקון הקוסמטיקה ובתה של קייטלין, קיילי ג'נר, את אותה אחוזה בדיוק למספר שבועות. 

פה גדול? קייטלין ג'נר (צילום: Getty images)
פה גדול? קייטלין ג'נר (צילום: Getty images)

נדמה כי הסקרנות סביב מגוריהם של הזוג המלכותי המפורסם בעולם רק הולכת וגוברת ורבים ברחבי העולם תוהים מה יעלה בגורלם לאחר ניתוקם הרשמי ממשפחת המלוכה. אלטון ג'ון בכבודו ובעצמו הציע להם כבר לנפוש בבית הקיץ הפרטי שלו בניס שבצרפת, אבל היי, תמיד אפשר לסמוך על מדונה שתציל את המצב ותציע להם את ביתה הפרטי להשכרה

שכרה מ-AIRBNB? קיילי ג'נר (צילום: רויטרס)
שכרה מ-AIRBNB? קיילי ג'נר (צילום: רויטרס)

אלטון ג'ון, הנסיך הארי (צילום:  PAUL HACKETT/Getty images)
אלטון ג'ון, הנסיך הארי (צילום: PAUL HACKETT/Getty images)