צרות בגן עדן: הצופים הנדהמים בהופעה המשולשת של אילנה אביטל, שימי תבורי וננסי ברנדס שנערכה באילת, דיווחו לליאורה בזמן אמת על מופע צעקות וקללות בין תבורי לברנדס, ממש על הבמה. לדבריהם, ברנדס ניסה לנהל את תבורי לעיני כולם, אבל שימי לא אהב את ההתערבות ושר את מה שהוא רצה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

המקורבים לשלישייה מודאגים: “זו לא הפעם הראשונה שהמופע הפך למערבולת של סכסוך מתמשך והם מחויבים לעוד הופעות. שימי וננסי זה כבר לא מה שהיה פעם. זו לא החברות הטובה שהייתה ביניהם. ננסי הרגיז את שימי, שמצדו קילל אותו בקללות קשות. לשימי נמאס מכל הבדיחות על העיניים שלו".

תבורי, ננסי גנב לך את ההצגה?

“נתתי בדיחה על הרומנים ולא התכוונתי אליו. בכללי יש בעיות, אבל לא קשות. מכיר אותו 40 שנה".

אילנה אביטל, אני מקווה שזה לא היה שיר פרידה.

“אני לא מתעסקת בטפל. אני מתעסקת בעיקר. ההופעה שלנו מדהימה ויש קצת חילוקי דעות".

ננסי, ליאורה פוערת עיניים בתדהמה.

“כמו תמיד, מגיעים אלייך מצבים מוגזמים לחלוטין. בכל הפקה מורכבת כמו שלנו יש חבלי לידה, אבל זה רחוק שמיים וארץ ממשבר או סכסוך. רק להזכיר לך שאני ושימי חברים 44 שנה ותמיד היו עליות ומורדות. הפעם אנחנו עובדים ביחד עם אילנה אביטל להופעה מדהימה שעוד לא הייתה בארץ".

'עושים את זה בשלישייה': שימי תבורי, ננסי ברנדס ואילנה אביטל (צילום: צילום מסך יוטיוב)
'עושים את זה בשלישייה': שימי תבורי, ננסי ברנדס ואילנה אביטל (צילום: צילום מסך יוטיוב)

> מותג הכפכפים הברזילאי המוביל HAVAIANAS הרים אירוע חגיגי לטובת השקת קולקציית אביב־קיץ 2020 של המותג בחנות הדגל בקניון עזריאלי בתל אביב, שכוללת השנה לצד הכפכפים גם ליין ביגוד לנשים וגברים. לאירוע הגיעו טום אביב, דנית גרינברג שנכנעה לבהלת הקורונה וביטלה חופשות בחו"ל, אושרי כהן ורומי פרנקל שפגשו את המארח מני מורנו, סמנכ"ל החברה.

רומי פרנקל, דנית גרינברג, אושרי כהן וטום אביב (צילום: רפי דלויה)
רומי פרנקל, דנית גרינברג, אושרי כהן וטום אביב (צילום: רפי דלויה)

טום אביב ומני מורנו (צילום: רפי דלויה)
טום אביב ומני מורנו (צילום: רפי דלויה)

> דודו פישר לא הגיע להלוויתו של יהודה אליה ז"ל, אביה של בת זוגו רויטל, שממנה נפרד ממש לאחרונה. באותו הזמן הוא היה בארצות הברית. אחד מחבריו הקרובים של המנוח אמר: “אם הוא היה חי, הוא היה מעדיף למות מאשר לחוות כאב כזה. לא להאמין שדודו מתנהג כך".

רויטל פישר, יש לך אולי הסבר להתנהגות של דודו?

“אבא שלי גיבור ישראל. אלפים הגיעו לנחם והגדירו אותו כמושא להערצה וכמודל לחיקוי".

פישר, מה ההסבר שלך?

“יהודה אליה ז״ל היה עבורי גיבור ישראל וצדיק אמיתי. הוא לא היה רק חמי, אלא גם חבר יקר עם לב זהב. הקדיש את חייו למשפחתו ובמיוחד לנכדיו. יצאתי מהארץ ביום חמישי להספיק להגיע להופעה במוצ״ש. לאחר המופע קיבלתי את ההודעה המצערת על פטירתו של יהודה. טכנית לצערי לא הייתה לי שום אפשרות להגיע ללוויה ביום ראשון. הוא אהב אותי ואני אהבתי אותו. יהי זכרו ברוך".

מה לגבי השבעה? הגיעו הרבה אנשים מחו"ל ואתה לא.

“כפי שפרסמת לפני שבועות ספורים, רויטל ואני נפרדנו. ניחמתי את רויטל מארצות הברית, כי היו לי שתי הופעות נוספות ולא הייתה לי אפשרות להגיע".

דודו פישר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
דודו פישר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

> שושן ברבי, שהורשע בדריסת שלושה אנשים בנתניה ובהפקרתם, משתקם בכלא. לאחרונה הוא סיים קורס מבוא לרפואה בתוכנית “חלונות" בקמפוס באוניברסיטת בן־גוריון בבאר שבע.

ניצה ברבי, כל הזמן אשתו, תרצי להגיב?

“לא, תודה".

> במרתון תל אביב שנערך בשישי שעבר בלטה קבוצה של כמאה רצים שרצו עם חולצות של “כפר נהר הירדן", תחת הססמה “רצים את החיים". במסגרת המרוץ הוקם גם דוכן המספר על מחזורי הנופש, בחינם, של הכפר, המארח ילדים החולים במחלות קשות ובני משפחותיהם. מנכ"ל הכפר, יובל חלמיש, מסכם: “רבים מהרצים והמבקרים הגיעו לשמוע, וחלקם אף הצטרפו ותרמו. זו הייתה חוויה בלתי רגילה, ואני מקווה שזו תחילתה של מסורת יפה וארוכה".

איילון טסלר (צילום: יח''צ)
איילון טסלר (צילום: יח''צ)

> שירה גפן ואתגר קרת יצאו מגדרם כדי לתת עדות אופי ספרותית לשכנם, איש הנדל"ן גיא מנדלסון, שהואשם בבית משפט השלום בתל אביב במכירת גראס לידוענים. קרת הפליג בתיאורים: “אפילו הדיירים והחתולים הקשים והרטנוניים ביותר ברחוב פוגשים אותו בחיוך או ב'מיאו' ידידותי". גפן הוסיפה בשפה פשוטה יותר: “איש טוב לב, שחיבר בין השכנים, עמוד התווך של הבניין. יש לנו ילד בן 14 עכשיו, גיא הכיר אותו מגיל 4, השארנו את בננו עם גיא כי ידענו שהוא בן אדם מקסים. יש לנו בן נוסף שאנחנו חרדים עליו ואנו לא סומכים על כל אחד שישמור עליו, אך בגיא נתנו אמון מלא. צילמנו עכשיו סדרה בצרפת, והבן שלנו התעקש להישאר בארץ רק בגלל שגיא נמצא בבניין". באתר ״פוסטה", שפרסם לראשונה את הסיפור, מוסיפים כי ידוענים נוספים, שגרירים ושאר תושבי תל אביב הקטנה, העידו על אופיו הטוב המיטיב של מנדלסון, מה שהביא לבסוף לעונש סמלי של שישה חודשי מאסר על תנאי ו־200 שעות שירות לציבור.