לאחר שאנחל בונני הביע את דעתו על התנהלות הציבור בצל המשבר, הגיע תורו של יהל דורון, החצי של הצמד הנודע גיא ויהל, שזעק את זעקת העצמאיים בצל משבר הקורונה וההנחיות החדשות של משרד הבריאות. דורון העלה הלילה (שלישי) פוסט לקבוצת העצמאים "אני שולמן" בפייסבוק, וכתב: "אי אפשר לשתוק יותר, המדינה מפקירה אותנו, דוחה לנו תשלומים בדקה ה-99, מציעה לנו הלוואות כשאנחנו על הברכיים, זה הזמן להתאחד לפעולות ממשיות".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפוסט ארוך כתב הזמר והיוצר גם את הדברים הבאים: "חבריי העצמאיים צפיתי עכשיו בשורה של שר האוצר שדפק ב"מבט" ראיון. והבנתי שכולם מחכים למשיח אבל משיח לא בא וגם לא מטלפן. אחרי שרובנו שילמנו כבר את המע"מ עכשיו נזכרים לדחות. הדיבור על דמי אבטלה לעצמאיים שכולנו ציפינו לו, רלוונטי רק למי שהופרש לו ביטוח לאומי מהלקוח עצמו שזה בלחץ 5 אחוז מהעצמאיים אם בכלל. המענק שמדובר עליו הוא 6000 שקלים, מתי נקבל ממי נקבל כמה נקבל. אלוהים יודע וכולנו שילמנו מיסים שסביר להניח גדולים מהמענק הזה". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yahel Doron (@yaheldoron1) on

"בקיצור אנחנו באוויר, כל אחד מאיתנו שילם עשרות ומאות אלפים לביטוח הלאומי ברבות השנים, הביטוח הלאומי שאמור לדאוג לנו אבל הוא לא שלנו, לא של מי שמחזיקים אותו. הוא רק  של השכירים, ומהערב הוא אפילו של ילד שעובד יותר מחצי שנה במקדונלדס. אבל לא של האנשים שחולמים מגשימים מעסיקים ומחזיקים את כלכלת המדינה. זו הפקרות, זו בושה, אני בעד ליזום פה מהלך רציני שיקשיבו לנו, נגמרו המחאות השקטות. עוד רגע אין לרובנו איך לשלם שכר דירה/משכנתא ואיך להאכיל את המשפחות שלנו, בוא נתאחד, זה הזמן". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yahel Doron (@yaheldoron1) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yahel Doron (@yaheldoron1) on