לידיעת טיטי איינאו וקסניה טרנטול, שוטרים זומנו לדירתו המפוארת של האקס ישראל אור, הוא לא נותר חייב והעלה זועם סרטונים מביישים שלהם לרשתות. היהלומן המיליונר קיבל אמש (שני) בשעות הלילה ביקור מפתיע משוטרי ישראל, לאחר ששכנים שהתלוננו על רעש ממשכנו המפואר של אור ממגדלי היוקרה במתחם צמרת, זימנו משטרה למקום. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שוטרי מחוז מרכז תל אביב הגיעו לבדוק שאין מסיבה בדירתו של אור, לאחר תלונות על רעש מדירתו עם חשש להתכנסות גדולה של אורחים מעבר להנחיות משרד הבריאות. כשהגיעו לדלת ביתו סירב תחילה אור לפתוח להם את הדלת והשיב להם בזלזול באינטרקום "אני לא בבית". השוטר השיב לו "אתה כן בבית" והורה לו לפתוח תוך דקה וחצי את הדלת אחרת הוא מזמין פורץ למקום. 

ישראל אור (צילום: רפי דלויה)
ישראל אור (צילום: רפי דלויה)

אור לבסוף פתח את הדלת תוך שהוא מצלם את השוטרים ומסנוור אותם עם פלאש ולא מאפשר להם לעבור את מפתן הדלת. כשגילו השוטרים כי לא נערכת שום מסיבה במקום, וגם הרעש היחיד שנשמע הוא מ"חדשות 13", הבטיחו שיישלחו לו דוח על רעש בשעות הלילה המאוחרות ועזבו את המקום. אלא שאור לא נשאר אדיש והחליט לעלות לסטורי סרטונים מביישים של שוטרי ישראל תוך כדי שהוא מכנה אותם אפסים, ואת השוטר הראשי ליצן ונוכל ומבטיח שהוא יעשה ככל שהוא יכול בכדי לדאוג לפטר אותו מתפקידו. אנחנו רק פה להזכיר שעם ליהיא גרינר זה נגמר רע. 

ישראל אור מסתבך עם המשטרה

תגובת עו״ד לירום סנדה, בא כוחו של מר אור: "אני מעריך מאד את משטרת ישראל אך סבור כי נעשה פה עוול למרשי בצורה מכוונת, מסיבות שלא ברורות. לא יעלה על הדעת לשלוח צוות של 4 שוטרים לדירה של אזרח שכל הנטען נגדו, לכאורה, הוא גרימת רעש מעבר לדרגה המותרת בחוק. צפייה במצלמות האבטחה של הבניין רק מוכיחה כי השוטרים נטפלו במכוון למרשי וכי הפעולה הראשונה שלהם הייתה ללכת לדירתו של השכן בקומה. גם כאשר הגיעו השוטרים לדירתו של מרשי הם עמדו מספר דקות מחוץ לדירתו בניסיון לשמוע רעשים - שכפי שניתן לראות היו רק בדמיונם. מרשי יפעל למיצוי זכויותיו בערכאות לאור עוגמת הנפש הקשה שנגרמה לו ופגיעה בשמו הטוב עת דיירי הבניין נחשפו למראה המזעזע של צוות שוטרים שעולה לדירתו כאשר טוב תעשה משטרת ישראל אם בשלב הראשון תפרסם הודעת התנצלות".

צילום מתוך מצלמת הכניסה של ישראל אור
 
ישראל אור מסתבך עם משטרת ישראל