חג הפסח מציין את המעבר של עם ישראל מעבדות במצרים לחירות בארץ ישראל וב-TMI החליטו לבדוק מי הזוגות שיצאו השנה מ"עבדות" החיים הזוגיים ועברו ל"חירות" החיים הרווקים, והכל כמובן בעיניי המתבונן. 

הקצר: מורן אטיאס וטום אביב

הרומן הקצרצר והסודי הזה לא האריך ימים ולאחר חודש וחצי בלבד של פגישות חצי סודיות ותיעוד באתרי הרכילות השונים של החלפת נוזלים בין השניים, הם הכריזו על הפרידה. השף טום אביב סיפר ל-TMI כי זו תקופה קשה אבל הוא מעדיף לא לדבר על זה כי הוא ג'נטלמן. 

טום אביב, מורן אטיאס (צילום: ניר פקין, אמיר מאירי)
טום אביב, מורן אטיאס (צילום: ניר פקין, אמיר מאירי)

הצעיר: לירן דנינו ועומר נודלמן

הדוגמנית והרצה למיליון ביקרה במספר הופעות של הזמר והציתה את השמועות על זוגיות בין השניים. לאחר שבועות ארוכים של הכחשות הם החליטו לצאת בפומבי עם הזוגיות הסופר פוטוגנית שהחזירה לנו את רוח הנעורים לחיים, אך לאחר ארבעה חודשים של זוגיות דביקה השניים הודיעו על פרידה. 

עומר נודלמן, לירן דנינו (צילום: יותם ירקוני)
עומר נודלמן, לירן דנינו (צילום: יותם ירקוני)

המבאס: רוני מאנה וג'ני צ'רוואני

זה תפס אותנו ביום בהיר אחד ולגמרי לא היינו מוכנים לזה. אחרי תשע שנות נישואים ושתי בנות משותפות, הדוגמנית והשורדת בדימוס ואיש הנדל"ן והצ'יבלה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליטו לפרק את החבילה ולהיפגש על מדרגות הרבנות. לאחר חילופי דברים בתקשורת, השניים ירדו למחתרת ונקווה שהם יסיימו את הדברים בצורה הכי מכבדת שיש. 

ג'ני צ'רוואני, רוני מאנה (צילום: רפי דלויה)
ג'ני צ'רוואני, רוני מאנה (צילום: רפי דלויה)

המפתיע: איתי לוי והדר חיון

חודשיים לאחר שהזמר כרע על ברך והציע לחברתו בת ה-19 נישואים, החתונה בוטלה והטבעת נפלה. השניים היו בזוגיות של שנה וחצי שכללה המון עליות ומורדות ונגמרה בטון צורם של הורדת עוקב אחד מהשנייה. 

איתי לוי והדר חיון (צילום: יח''צ)
איתי לוי והדר חיון (צילום: יח''צ)

הנמרח: מעיין אדם ואסיף אלקיים

כוכבת הריאליטי החליטה לשים את הדברים על השולחן והודיעה לעוקביה ברשתות "אני ואסיף נפרדנו". ההחלטה נפלה בעקבות רצונה של אדם לעבור לשלב הבא ולהביא בקרוב ילדים לעולם וחוסר מוכנותו של אסיף להתקדם למקום הזה. הפרידה כללה פוסטים ארוכים, ראיונות בטלוויזיה ובעיתונות וכמובן עונה שלמה של "האח הגדול" בה דובר עד אין סוף על הפרידה של השניים. 

מעיין אדם, אסף אלקיים (צילום: שוקה כהן)
מעיין אדם, אסף אלקיים (צילום: שוקה כהן)

ההוליוודי: מיטל דוהן ואל פצ'ינו

הזוגיות הטרנס אטלנטית הזאת החלה לפני כשנה וחצי כאשר צלם פפראצי תפס את השחקן ההוליוודי בתמונות עם בחורה אנונימית, המוכרת מאוד בישראל, מיטל דוהן. השחקנית הישראלית הודיעה על הפרידה ואמרה: "ניסיתי להתכחש לפער הגילים, אבל הוא נהיה קשיש". אווץ'. 

מיטל דוהן, אל פצ'ינו (צילום:  JC Olivera/Getty images)
מיטל דוהן, אל פצ'ינו (צילום: JC Olivera/Getty images)